2015年12月13日 星期日

1田 pastoret greek yoghurt

有日喺fb嘅谷度.................見有人大力推呢隻yoghurt.............喺1田買到..............oct 30, 2015 (fri) 嚟開沙田............緊喺要跟啦!..........尤其我好似未食過greek yoghurt...............@hk$25 (少貴啦!)

google過greek yoghurt "脫乳清酸奶,又稱希臘式酸奶,是將酸奶通過布或者紙濾去乳清後的產物,其粘稠度介於酸奶和乳酪之間,依然保留了酸奶獨特的酸味。就像大多酸奶一樣,脫乳清酸奶也是用牛奶加工而成。雖然部分會添加額外的乳脂或奶粉,大部分脫乳清酸奶是用真正的牛奶製成"

佢嘅liquid度又真喺好似以上段google形容咁..............唔流...........界乎foam同mousse之間..........有yoghurt嘅嗰種酸味..............甜度低.............而且仲有點隱性...........有d應該喺奶香.........滑口.............喺唔錯

除咗呢個細杯size.............仲有大桶size (2000g) .............不過唔喺間間1田有...........嗰晚沙田就見唔到大桶裝喇

呢個牌子,除咗greek yoghurt呢隻味之外..............仲有士多啤梨味



沒有留言:

張貼留言