2015年12月30日 星期三

Brass Spoon@灣仔 - 長龍店

Brass Spoon

地址 : 灣仔月街1號地下B舖
電話 : 2877 0898
remarks : mon-sat : 11:30am - 7pm; sun closed; no booking allowed
website : http://www.thebrassspoon.com/ (under construction)
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good




2 visits
nov 25 (tue) & 26 (thu), 2015嚟...............2次都嚟食lunch............共叫咗 :

1) 牛肉粉 (hk$88+$12)
-都幾多setting要揀
-揀來生牛肉, 正常牛湯油, 少洋蔥,多蔥, 多芫茜
-+咗牛丸
-佢嘅湯底比soho嘅bun cxx vietnamese稍勝1籌...............因為味道略為鮮d...........但都唔好expect有好濃嘅牛味..............喺溫和而已............味道自然
-個粉真喺要用10分silky嚟形容............因為沒有比佢更貼切.............我未食過咁silky嘅粉............微微有韌性...........texture都較軟身
-牛丸彈同重牛味
-最難得佢搵到culantro (鵝蒂)呢種新鮮herbs................長條形似油墨菜.............味道似芫茜.............喺香港食到嘅越南pho好似未食到有culantro
-我都喺上次去巴黎嘅pho 14先知道有呢種herbs
-嗰日隔離坐咗個後生西裝男 (少少似劉鳴煒),幾好樣,我諗佢件恤衫好貴,佢都喺叫牛河,我第1次先人咁錫住件衫,拎張紙巾攤大,角位zip入個領口做口水肩

2) 春卷撈檬粉 (hk$78)
-呢度嘅product唔多............只有牛湯河同檬粉
-檬粉有3款餸...........我揀咗春卷.............另外仲有香茅雞同pork belly
-佢嘅粉我自己嫌偏軟身
-而春卷都唔喺我杯茶...........因為個皮喺薄身.........炸完出嚟喺軟脆.............無咗挺脆嘅texture...........+埋裡面嘅餡...........佢嘅春卷又喺軟身
-整體味道喺ok...........只喺質感not my liking

3) 熱越南清補涼 (hk$35)
-試吓越南清補涼有咩唔同
-其實味道無咩唔同
-喺好清甜順喉............好似好夠火喉咁囉~~~~


後記
1) 店內環境.........餐具

2) 呢度爆場情度好誇張............第1次12:05pm到..........只喺滿咗2成............第2次12:07pm..........只剩番1個位..........2次食完出嚟必有人龍.............第3次11:58am到.............舖頭未開..........已唔少人排.............經店員派order紙點人數後.............我要食第2輪..........我即時還返張order紙比佢

d人食幾點lunch架?...........我都算食得早嗰批架囉喎!!!!

**3) may 18, 2017 (thu) update : 今次嚟............佢個menu多咗個牛湯油option比你揀...........我當然tick咗有蔥on side上...........再試埋個扎肉 (hk$98+10%)

沒有留言:

張貼留言