2015年12月15日 星期二

異素@尖沙咀 - 中東fine齋


地址 : 尖沙咀赫德道1-3號利威商業大廈4樓
電話 : 2577 3662
website : http://wildthyme.hk/
消費 : hk$210/head (ie total hk$630)
純個人評價 : good

























nov 1, 2015 (sun)...............3人嚟dinner............共叫咗 :

1) fettosh (hk$85)
-radish, lettuce, tomato, cucumber, mint, parsley topped with toasted pita bits, olive oil and summak
-因為我遲到,友人食住等.........所以無相
-蔬菜新鮮
-味道不錯

2) wild thyme dip (hk$120)
-roasted nuts with smoked chili dip
-我都鍾意食中東dip.........友人麻麻哋hummus,所以聽完經理介紹,叫咗呢個小辣嘅dip
-佢個醬有nuts香.........應該仲有豆泥同其他材料 + 橄欖油,仲有種幽幽嘅甜味
-個包都暖熱
-但1d都無據講嘅辣味.........味道上少咗1瓣
-通常都會食唔晒d醬.........於是我打包返屋企,可惜唔記得放雪柜而被我浪費咗

3) mojadra (hk$120)
-lentil and rice topped with crispy onion served with red hot sauce
-經介紹過main menu.........揀咗嗎個飯
-熱度夠
-明顯有presentation同fine
-個飯仲出煙,而且粒粒分明,唔會腍埋1pat.........喺糙米之類,multi grain
-喺茄蓉底.........自然微酸.........整體調味just rite......都好味
-不過又缺少咗份辣意

4) shishbarak (hk$180)
-freshly made jordanian dumplings stuffed with mince and pine nuts in yogurt sauce
-見到喺中東dumplings,所以有興趣試吓
-佢嘅碟好大隻呀!好多sauce,但dumpling都喺得5隻......2啖就可以ko 1隻dumpling
-相對地,有點貴
-為咗令碟內嘅dumpling顏色上無咁boring,所以每隻dumpling都點上紅嘅唔知咩嚟
-好似喺用咗2款芝士.........皮薄有點韌性,餡soft.........佢嘅芝士味道mild,所以好易接受.........裡面仲有d herbs
-佢嘅調味又喺just rite.........味道唔喺dimensional嗰種,但難得呢d唔重味嘅材料.........入口唔覺mono tone

5) bozaa (hk$65)
-traditional arabic ice cream topped with pistachio
-我知道中東雪糕未必人人啱,而且呢度喺無奶無蛋添.........但我冒險叫1杯嚟見識吓
-友人倆每人食咗1啖,就由我包底.........佢哋嘅嘴臉已話比我知唔易頂
-第1啖食落去嘅香水味好激.........友人形容為脂粉味好重......呢種濃濃嘅香味喺rose water syrup
-但食咗4-5啖之後.........玫瑰水味又無咁激喎
-我就好奇個rose water喺匹咗雪糕球後先+.........定喺我味蕾適應咗
-於是我叫來waitress 1問.........佢幫我問個chef.........答案喺我味蕾被同化咗
-佢嘅開心果仁碎都ok多
-食到後段我同友人講,食食吓,又ok喎.........友人問"咁你洗唔洗叫多杯?"............hahaha


後記
1) 多謝友人請食飯

2) 店內環境暗暗哋,有d情調.........裝修modern簡約.........唔喺sell中東色彩路線.........香港客唔多,都有

3) 呢度無嘜邊味好wow.........喺香港食中東嘢選擇唔多.........佢絕對喺fine dining......會比effort喺presentation同visual color上

4) 服務讚,另外當晚serve過我哋嘅香港人女經理.........好詳細咁介紹menu嘅dishes因我話第1次嚟,需要建議

佢亦會問每枱對嗰餐嘅意見.........我哋有坦白講話辣嘅dish 1d都唔辣, 個雪糕第1啖嘅玫瑰味好激

5) 喺我哋埋單前,個chef出咗嚟.........遙望大廳裡嘅食客.........我唔知佢是否慣性出嚟望吓

遙遠哋我同佢有眼神嘅交流.........有勁散光嘅我望唔清楚,但覺得不太友善

沒有留言:

張貼留言