2015年12月9日 星期三

古琴潮州酒家@灣仔 - 有好有壞

古琴潮州酒家


地址 : 灣仔盧押道21-25號鳳凰大廈4樓
電話 : 2967 9322
消費 : hk$178/head (ie total hk$703)
純個人評價 : fair與good之間

















本來揀灣仔佳娜x.........不過見人寫呢間好似好d.......所以oct 23, 2015 (fri)...............4人嚟dinner............共叫咗 :

1) 酸菜 x 2 (@hk$15)

2) 凍烏魚 (hk$80)
-見人讚平,靚,正............所以我跟
-都唔細條............伴豆醬汁
-肉質,味道,juicy度都ok唔錯喎.........只喺魚味唔喺咁重........呢個價$$$$已經交足功課
-蘸埋sauce食好味d
-其1友人喺潮州人............我問佢呢條魚似唔似細個屋企食開嗰d...........佢話個皮要再乾身挺硬d

3) 普寧炸豆腐 (hk$80)
-呢個見人勁讚 (尋回以前嘅味道)..........所以我又跟
-我估佢話以前嘅味道喺指嗰種我叫"豆燶"味..........我自己就麻麻哋呢種濃到有燶味嘅豆腐.........幸好呢個喺溫和易接受嘅燶味
-但喺呢個質感好得意..........未食過潮式豆腐質感有少少似打邊邊時叫嘅冰豆腐

4) 鵝片拼滷肉 (hk$160)
-佢嘅鵝片切得過份薄.........."鞋"口,小小乾........滷水味都唔香
-底下墊有豆腐

5) 水瓜咯 (hk$80)
-呢個都稱職

6) 蠔仔粥 (hk$45)
-友人想食.........所以叫來1碗1齊食
-要讚喺個熱度好夠.............少有嘅熱度
-中芹味香........個湯底都ok唔錯.........蠔仔都有點鮮味

7) 福果清心丸豆爽 (hk$25)
-試咗友人2啖
-熱度同樣咁高.........讚
-甜度合適

8) 反沙芋 (hk$88)
-呢個全晚最讚最impressive嘅dish
-好熱燙
-佢好在個芋頭極有質素,又粉,又鬆化,又濃郁芋香味............宜家好芋難求
-外面嘅糖亦完全coat住個芋條........厚薄剛好
-所以有剩嗰d.........我義不容辭照顧晒佢~~~~

9) 白飯 (hk$10)

10) 茶芥 x 4 (@hk$10)


後記
1) 多謝友人請食飯...........都喺爭唔贏佢~~~~

2) 其實佢有d嘢喺做得好..........溫度好,中餐好少有呢個熱度............不過要揀得中...........嗰晚閒日都幾full..........所以少嘈

3) 我嘅wish list就喺去多次9龍城嘅順x食潮州嘢...........因上次miss咗好幾樣signature無叫到~~~~

沒有留言:

張貼留言