2016年1月1日 星期五

錫池@灣仔 - 超隱超低調

錫池


地址 : 灣仔港灣道8號瑞安中心1樓101號舖
電話 : 2104 5333
消費 : hk$345/head (ie total hk$690)
純個人評價 : fair與good之間

















dec 4, 2015 (fri)...............2人嚟lunch............共叫咗 :

1) 雜錦魚生壽司飯定食 (hk$330)
-我問侍應有咩推介...........佢話呢個.............初時擔心會好大兜.............所以想叫個細版............後來友人鼓勵叫呢個啦
-有2款沙律...........我揀咗caesar salad with smoke salmon
-個salmon個色澤唔多得........好dull..........又淡色...........味道ok的.........菜都脆
-有個正路麵豉湯
-佢個魚生飯份量唔大............男士可能唔多夠
-魚生都新鮮,肉質結實............室溫 (rite temp)
-唯1喺個海膽稱唔上gd quality...........咁又未到有唔新鮮嘅味道
-叫來抹茶雪糕

2) 雜錦壽司定食 (hk$290)
-友人揀咗parma ham with rocket leaves............d肉嘅色澤都喺麻麻,不過好過上面smoke salmon..........味道都喺無問題
-友人嘅壽司最worst都喺海膽...........佢話好腥~~~~
-雪糕喺柚子


後記
1) 多謝友人請食飯

2) 店內環境
因為有點隱蔽............所以唔太多客..........而且d客都好斯文嘅business executive............寧靜

3) 因為位置僻,無窗無門柄............好似有保護色咁............開門有點tricky............所以約咗友人喺鴻x等..............我第1次想入去攞張menu睇..........我r晒頭度門點開?...............莫非要叫芝麻開門?.............喺我身後嘅客仔教我

地下有堆黑白石卵............上下吊咗條黑鐵通落嚟............中間有個大缺口.............伸手入去個大缺口............trigger個connect sensor............門就會開

沒有留言:

張貼留言