2015年12月19日 星期六

珠江酒家@太子 - 麻甩聚

珠江酒家


地址 : 太子荔枝角道138號地下
電話 : 2393 5402
消費 : $135/head (ie total $945)
純個人評價 : good
























2nd visit
nov 8, 2015 (sun)...............7人嚟dinner............叫咗 :

1) 涼伴花甲 (hk$108)
-呢個喺signature.............所以上次 (4.5年前) 我已食過...........本想試吓花甲另外嘅煮法.............但未食過嘅友人即時反對...........仲話唔比佢食,要"窩"我...........hahaha............d人真喺暴力...........叫比你食囉!!
-宜家擺得好靚上枱
-只喺輕微嘅川辣味
-惹味度好似無以前咁強,但都ok
-要讚喺個蜆肉度高,唔會殼多過肉
-青瓜爽脆,只喺無拍過,否則更+入味

2) 金沙黃金豆腐 (hk$78)
-佢嘅鹹蛋黃薄薄嘅coat喺豆腐粒上,乾爽,鹹香
-鹹蛋黃嘅鹹香好難抗拒.........佢亦煮得好

3) 山葵豬手 (hk$88)
-呢個喺冷盤嚟
-佢嘅豬手喺烚完.......再+醬汁之後去雪.....所以豬手並唔入味
-wasabi只停留喺豬手表面..........wasabi味出........但又未去到要讚人熱淚嘅地步
-ok la

4) 菜乾豬肺湯 - 中 (hk$98)
-ok的..........可能我麻麻哋菜乾湯

5) 重慶啤酒鴨 (hk$78)
-呢個d肉有d肉乾feel,好香口.............肉質都鬆,唔實
-味道夠濃
-送酒好呀!

6) 冰梅金沙骨 (hk$98)
-呢個我麻麻哋................1喺我對酸梅醬麻麻..............2來炸得over咗

7) 胡椒1000絲卷 (hk$88)
-叫呢個就喺要見識吓喺咩嚟
-不過食完都喺解構唔到
-佢勝在炸得鬆化,唔油
-但裡面嘅餡有咩就食唔到............我覺得有麵筋............無肉...........白胡椒味溫和
-問咗店員,佢唔知,又唔肯主動幫我問廚房
-但味道又幾好

8) 炒油墨菜 (hk$58)
-菜爽脆.............但太油............喺好老式嘅多油煮法

9) 白飯 x 5

10) 汽水 x 2

11) 大青島 x 2

12) 潮陽來不及 (hk$68)
-問咗喺炸香蕉
-但都想叫嚟睇吓有無特別
-喺正常炸香蕉撈過糖漿..............不過就特別大碟
-個皮無苦味...........挺脆
-因為叫咗............d友人唔多奉場.............所以我食咗好多.............無謂浪費


後記
1) 多謝友人們請食飯同homemade bd roll

2) 佢整體嘅味道喺不錯..............又大碟抵食 (幾年前嚟仲抵食)..............只喺環境欠奉.............坐得又迫............不過麻甩聚就好啱~~~~~

沒有留言:

張貼留言