2008年2月17日 星期日

Pacific Grill@soho - 普通貨色 (closed)

closed

地址 : 中環蘇豪士丹頓街4號地下
電話 : 2522 2128
消費 : $100/head (ie total $200)
整體評價 : fair
 
feb 12, 08,2人嚟食lunch,叫咗2個set :

1) 麵包籃
-免費
-仍暖,個皮少挺身,裡面就好軟熟
-不俗

2) 前菜
i) salad
-有好多唔同種類喺新鮮菜(bb菠菜,火箭菜,番茄,青瓜,blue cheese,olive........)
-唔錯

ii) 3文chowder
-無諗過d肉喺3文魚碎
-味道ok

3) 主菜
i) crabmeat意粉
-落單時盡人事要求"real al dente",果然收到......意粉真喺有咬勁
-但可惜好..好...鹹.............我同友人都無法清碟

ii) sirloin steak
-waitress無問要幾多成熟
-試咗小小,覺得乾咗些少,肉質唔多軟........友人話個汁都鹹咗d
-反而底下嘅蔬菜款式又多(紅蘿蔔,青瓜,豆,西蘭花,黃甜椒......)又甜

4) dessert - chocolate fudge cake
-賣相幾靚
-個蛋糕夠朱古力味,不過個質感我哋expect喺軟熟d,但deliver唔到


後記
1) 好在早去..........因見到好多張枱比人reserve咗...........食完之後,我同友人都唔太明點解咁多人去.......上次去奧卑利街嘅o sip xxx味道仲好好多啦

2) 事後話比中環之友聽唔洗試呢間...........佢反而問我
友人 : "有無去吓士丹利街"
我 : "無喎,點解呀???"
友人 : "亞陳生就喺拎佢部電腦去嗰度整個囉"
我 : "哦..........我緊喺無啦.............不過嗰間嘢唔洗做生意啦..........人哋比部機佢整........唔喺叫佢lun個hard disk d data"
友人 : "所以裡面有間電腦公司貼咗個告示話佢同呢單勁料無關" 


點樣去???
1) 上中區行人電梯...............去到士丹頓街口
 
2) 過馬路............向左面行...........第3間舖就喺 



2 則留言:

  1. 開頭以為呢間係新野,點知 check openrice 發覺好耐之前已經響到! soho 咁鬼多餐廳,真係花多眼亂! btw,最近去 Cafe de Coral 既姊妹餐廳 Cafe de Paris 食 lunch,以為係新野,點知原來 06 年已經有 openrice 既 comment! 不過以 $100 既價錢,Cafe de Paris 就真係唔錯,相信比呢間好!

    回覆刪除
  2. 不如你試下將你自已既 blog download 落部電腦到,跟手拎去士丹利街既電腦鋪整,可能你因為咁樣就一夜成名,全世界既華人都睇到你既吃喝玩樂 blog

    回覆刪除