2008年2月11日 星期一

中原古都/day 2 - feb 04, 08

day 2行程

喺酒店食完buffet早餐(當然ok啦)..........坐咗1.5hrs車去開封,今次好少有咁坐到好前,因第1日上車太遲..........只剩下領隊後1行,所以好多時間留意到個司機............佢好明顯好整潔,無油頭蓬垢,對皮鞋雖未至於照到面,但絶對無塵,無灰白晒咁.........仲打埋呔添.........應該喺佢公司嘅要求

今日嘅天色比較大霧氣.............全日都好似+咗soft鏡咁

先嚟開封府+包公湖

  
    

跟住去宋都禦街,原來10米之下是已淹沒了本來嘅宋都禦街,現景只是copy1次再建

接住就去清明上河園........又喺好大,好靚,好無人.........想點影都得.........而且d toilet仲幾乾淨添
    

lunch就喺清明上河園內食特色餐 - 開封仿宋宴
評語 : 普普通通

之後就去琉璃鐵塔
前段2旁嘅高樹木路,好靚       

開封就遊完........驅車返鄭州,順道行埋黃河花園,有種凄美,可惜水少,差唔多好似乾塘咁,中間部份又結咗冰,無咩氣勢

4周環境幾滄桑feel

食晚飯前,就去27紀念塔步行街(即昨晚我哋自己出去嗰度)
呢度都興銅像擺設

嗰晚又喺風味餐..............順天肥牛火鍋,1人1鍋,又有公筷,gd............
評語 : 呢餐最掂,羊肉,大白菜,麵條好好味..........所以我哋不停+追

更重要喺,同場+映...............放煙花,唔喺細size嗰d,隔無耐就吓吓嘭嘭聲,好靚,連car alarm都震到著埋........不過煙花用dc好難影得好..............粗粗哋收住貨先
............之後食到尾段,我索性企去窗口睇

可能喺年28嘅關係,番到酒店房..........時不時又嘭嘭聲.......我又企喺窗前睇.....好吸引因我好鍾意睇煙花............不過到熄燈瞓覺都偶意又响幾聲,所以唔喺瞓得好好

沒有留言:

張貼留言