2008年2月1日 星期五

上海+杭州/day 5 - jan 29, 08

day 5行程 (last day)

早上己收到電話..........話上海機場因風雪關喺已close咗.........本來友人有1朋友喺早上機都飛唔到,留咗喺機場............友人去酒店lobby攪咗好耐(同航空公司查詢)

於是skip咗早餐,嚟個brunch.............等緊的士嘅時候,就影咗張街景,見樹上己鋪咗d雪


而餐廳出面嘅街景

 


餐廳 : 夏麵館



地點 : 上海肇嘉濱路798號

 

評語(impressed) : 叫咗個5小碟,原來有個原則喺3葷2素,亞姐好清楚我哋喺遊客,聽到我叫咗好多款,所以佢話比佢揸主意,拼d好味出嚟,而突咗嗰d就當散叫............比較好味有糖醋小排,燻魚,麻醬腰片,草頭(識主動叫小油),蟹粉撈麵

 

個service真喺excellent,喺我哋咁多日嚟見過最professional,又nice,又知道我哋要影相,主動話幫我哋擺好先影,好似好習慣招待外賓咁..........佢唔講我都唔知香港嘅夏麵館同佢哋無關


個碗底原來別有洞天
個赤豆拉糕反而無想像中咁好食,好似蘇浙滙個棗泥拉糕好味d

 

未番酒店攞番d行李前,坐的士去番蒲西睇和平飯店(不過正在裝修中)..........再行吓d銀行building,入咗間發展銀行,裡面個decoration好grand同靚,好外國feel

 

番酒店前........去咗步行街嘅滄浪庭食飽飽先因都唔知去到機場要等幾耐先有下1餐食........由酒店走咗之後,坐的士去久光百貨(ie sogo)側嘅航空大樓坐機場巴士(rmb19/head)

 

去到機場...........班機當然要delay(mu725原本6.55pm飛)........等到8點幾都仲要等


 

今次真喺幾有走難feel(第1次)............要滯留喺機場,又唔知要delay到幾時先有機.........喺機場要玩啤,消磨時間同keep住個精神

後來機場派埋飯同水
無聊時影吓泊近機場大樓嘅機

陪住我哋等嘅食物

 

最終我哋要等到11.40pm(delay咗4.5hrs.....好心就delay多1.5hrs啦,咁我個travel insurance先有得claim+嘛)架機就起飛,1.55am(jan 30, 08)到機場,而東方航空就安排咗3條線免費比你搭...............我之後都"side"咗成$200的士$$$$$$$$先番到屋企

返到嚟就知道屋企人搵女........同1班朋友嘅various sms......前天同昨天都收到唔少慰問call............多謝關心...........抱歉令各人擔心

8 則留言:

  1. 難 忘 之 旅 呢 ~

    回覆刪除
  2. 連個 font 都一樣,真係吹漲! 不過呢間野 d 麵都叫做 okay,響 elements 裡面算平價選擇。

    回覆刪除
  3. 香港夏麵館,有d似樣

    回覆刪除
  4. claim 燕疏?上次我老婆出院果日,我同個醫生講要住多幾日,make sure 先至好,佢都好奇怪,其實每日我老婆可以claim 多四千蚊!

    回覆刪除
  5. 歡迎歸來. 幸好只是delay咗幾小時.
    我去上海咁多次都未見過雪. 我諗一定係爆凍了

    回覆刪除
  6. 平安返到咪好囉,睇新聞有d人滯留足2日添呀!

    回覆刪除
  7. 旅 行 就 係 咁 ... 我 上 次 miss 飛 機 添 呀 ! 哈 哈 !

    回覆刪除
  8. 我 都 唔 太 清 楚 ... 剩 係 每 人 要 俾 多 差 唔 多 700 蚊 坐 多 一 程 飛 機 ...

    回覆刪除