2008年2月14日 星期四

中原古都/day 4 - feb 06, 08

day 4行程

今天在酒店食早餐..............ok啦 

在洛陽嘅第1日,先去關林,即關公墓(林代表聖人嘅墓,而皇帝級就叫做陵)

再去我鍾意嘅龍門石窟(世界遺產)..........友人好急咁去咗另1邊嘅出口,嘅對面香山寺影番過嚟.........睇晒全貌(遲些攞到佢隻碟,就補番)

奉先寺

洛陽最後個景點喺窑洞......即喺間屋同d房都below ground level,露出好大嘅天井位,呢d屋有個特色喺冬暖夏涼
百嵗人壽嘅亞婆

跟住開始要坐4.5hrs長途車去西安

晚上又1特色宴 - 餃子宴
評語 : d餃都好好味,可惜每人只得1粒,顯得特別驚貴...........另外為咗填飽大家個肚,仲有其他餸架

因為今晚喺大年30晚,故回sheraton酒店settle down後.........都出去走走
,感受吓d人放煙花嘅氣氛因晚飯個waitress講今晚度度都會有人放煙花,尤其接近12點

在街上遇到仍有人賣風箏.........有成30節咁長............好靚,有3個好似日本人同老闆買風箏並要求合照,我未徵詢佢個同意...........忍唔住就影咗呢張相..........雖然爆光.......但我都好鍾意因好似好commercial feel咁........hahaha

好大約行到11.35pm左右番返酒店............我哋4人1齊熄晒房入面d燈(咁先至唔反光)...........對住窗口........欣賞歷史性嘅1刻...........show time 

d煙花喺3點鐘....12點鐘......9點鐘(180度)砰砰嘭嘭............喺咁不停放(好似有3隻躉船咁)...........香港維港最高峯嗰part只喺放大約5分鐘.........呢度足足放>30分鐘(無誇張).........所以我哋睇咗成個鐘有多............個頭不停左右搖晃.......都撞埋玻璃窗幾次(好彩唔大力咋) 

我哋彷似置身凱旋門d單位內咁,好舒服咁睇到full screen嘅維港煙花滙...........因為咁放法,條街肯定充斥住好濃烈嘅火藥味..............d煙花全部喺維港style,仲要喺中,高射程嗰隻大嘢,無嘜低放嘅細嘢...........我哋3個就好全情咁享受呢1刻,但1友人就好努力喺咁影............拍低動人嘅1刻就靠晒佢喇.............收到佢隻碟先再post


今晚好難忘.......講得最多喺 :
"今年煙花特別多"
"今夜星光燦爛"
"wow......wow........好勁呀.........好大呀..........wow..........wow"
"that's perfect"
"嘩........睇唔切呀"
"仲有??????..............點解呢家放唔停ge?"
"又miss咗添" 

超正............

 

 

 

 

3 則留言:

  1. 之前我響杭州上海過年時,年初一到年初六都有人放煙花,仲要大o個只,睇到你滯呀!

    回覆刪除

  2. 呢幅煙花相,幾特別喎,係妳手震定係新品種呀!

    回覆刪除
  3. 見到你 d 團友個個穿到成隻粽咁,一定好凍! 而 d 餃子就好有特色,相信幾好食?!

    回覆刪除