2008年2月1日 星期五

上海+杭州/day 4 - jan 28, 08

day 4行程

早餐又去番酒店附近嘅裕豐,但今次就可以堂食...........叫咗生煎包同有餡嘅鹹甜芝麻餅

今日輪到友人b嘅親友帶我哋去7蒲路嘅時裝批發市場買衫............好不容易截到的士,上車後,司機話不好走...........友人問佢點樣不好走.........佢話唔啱方向(我哋啱啱反咗方向)...........友人話你揸車都話唔好走........你搵個路口轉彎咯............我哋決定唔落車.........喺上海搭的士,通常都好受氣


親友話比我哋知邊區會有d日本牌子..........我就入咗d vert dense同ray cassin(香港i.t會見到嘅牌子)

shopping完之後,1齊去咗鄰近嘅kfc食嘢,我就揀咗新穎蛋撻..........戰利品暫時交比親友keep住先,等晚飯時比番我哋

 


餐廳 : kfc



地點 : 上海七蒲路

 

評語(good) : 我都幾like呢個番薯蛋撻同埋杯熱柚子蜜


 

聽親友嘅建議,我哋去咗王家沙

 


餐廳 : 王家沙



地點 : 無記低邊間branch

 

評語(fair) : 個肉絲雙面王同碟草頭(菜)好油,但個蟹粉小籠包就幾好味



 

食完個lunch,我哋順道食埋友人強烈推介嘅生煎包

 


餐廳 : 小楊生煎館



地點 : 要check check先

 

評語(impressed) : 個生煎包好似南翔饅頭店1樣,要排隊等,所以又保證實喺出爐貨,好熱,裡面好多汁,好好味..........因之前試過湯丸店事件,所以唔敢再問佢攞4隻碟

 

同場+映有個靚仔.............坐喺我哋後面張枱..........佢直頭可以做明星..........呢餐真喺好食又好睇

 

部份相片.........因為個魚丸湯食咗無影到相


 

我哋食完之後坐咗地鐵去咗蒲東陸家嘴

東方明珠塔
蒲東嘅夜景

由蒲東望番去蒲西嘅view,可惜仲未着燈

 

晚上,好大伙人(共9個)1齊食

 


餐廳 : 蘇浙滙



地點 : 上海市茂名南路127號

 

評語(good) : 咁多人,我哋叫咗好多嘢,有千層塔,樟茶鴨,腌篤先,雪菜鹹肉,烤夫,"塌"菜,牛柳粒,糟溜魚片,蟹粉豆腐,棗泥拉糕,南瓜糕,芝麻湯丸............

 

部份相片.........因為好多食咗但無影到



 

本來之後諗住去番蒲東飲嘢............睇蒲西個夜景...........後來喺的士度收到風話已經熄咗燈............咁我哋4人又轉戰酒吧街

 


餐廳 : 無留意



地點 : check check先

 

評語(fair) : 我哋叫咗1枝rmb300嘅紅酒...........幾酸吓.......not so good,但呢間屋又喺d以前有來頭嘅house,而家就比人用嚟做bar & restaurant...........佢哋嘅保護文物意識仲差

3 則留言:

  1. 菜式好靚!好突出!

    回覆刪除
  2. 上海有d的士司機係好衰. 係要俾人鬧先安落.
    我上次去延安路o個間蘇浙滙都唔錯, 不過勁多人 .

    回覆刪除
  3. 蘇浙匯在澳門XX人酒店 / 星X酒店(忘記咗邊間tim)有分店噢! 但應該唔平囉...
    D生煎飽咁燶嘅, 真係好食?

    回覆刪除