2008年2月23日 星期六

國記@元朗 - 粽

國記
 
地址 : 元朗炮仗坊28號地下
電話 : 2476 3745
消費 : $12/head
整體評價 : good
 
2nd visit
feb 18, 08外買咗 :

1) 粽
-塊葉好香
-都唔算細隻,足料,實淨,口感唔會腍
-個黃都夠油水,亦唔算死實
-五香粉味唔重,主要sell自然味
-個人鍾意/習慣伴砂糖嚟食............very good


2) 砵仔糕
- 見中間"窩"到咁低,買嚟試吓
- 質感有少少煙韌,但甜多少少就好,宜家"爭"咗d


點樣去???
1a) 如果坐巴士從香港/九龍/新界入元朗,可在又新街站落車..............向前行到恆香...........過對面馬路......轉左

1b) 如果坐輕鐵lrt..........大棠站落 

2) 向前行

3) 當見到周生生同恒生之間嗰條窄巷(有4個柜員機)..........轉入

4) 向前行

5) 前面幾個舖位就喺

3 則留言:

  1. 個砵仔糕望落乾咗D喎, 不禁令我recall番很久很久n年以前.....西環(堅尼地城)街邊有個亞婆買嘅砵仔糕味道, 不單有豆味, 而且軟熟, 熱騰騰, 每日只係夜晚先賣, 用藍色紅A膠筒盛住, 當時好似賣$2/$2.5, 我就鍾意食黃色多D, 我表姐話宜家西環都有, 但已係一個伯伯, 唔知係唔係同樣出品?
    平時經過Staunton Street escalator個檔都只係ok而已

    回覆刪除
  2. 我好like 睇你個blog 因為我都係愛食之人。
    我住係屯門架,成日都去元朗,呢間野好好味,有好多野都唔錯。
    你要試過先知呀。

    回覆刪除
  3. 今天去了買,買左2隻粽,他只收了我行我$22
    個阿姐好好人呀,味道不錯,good
    ps.引用你篇網誌

    回覆刪除