2008年2月15日 星期五

中原古都/day 5 - feb 07, 08

day 5行程

今天在西安sheraton酒店食早餐..............咁多間酒店嚟講最掂.......亦喺咁多間酒店嚟講,見到最多鬼佬 

之後第1站去慈恩寺(紀念蔣萱皇后),裡面最出名喺個大雁塔...........但就無帶我哋睇小雁塔
    
因年初1嘅關係,主持帶住弟子頌經

接住喺強制式購物店 - 玉器店..........出嚟就見到有煙花,炮仗賣


繼而去參觀做兵馬俑公仔的工場............通常在真嘅兵馬俑中有6個posts :皇帝,將軍,文官,士兵,弓箭手+馬

吃過lunch之後.........我哋就去古城樓(東門).............範圍好.....好......大......
    

再去碑林
碑林出面嘅景

..........鐘鼓樓廣場
廣場出面條大街.....影得幾有feel

.............清真寺

...........回族飲食街
串燒

迷你八寶糕
用糖膠吹出老鼠形

呢d嘢我全部無食到............因好似唔多衞生.........番到香港,友人話我唔食少咗好多樂趣

但行呢條回族飲食街要好小心,因我哋有個好細嘅妹妹仔(7嵗)團友比人大力撞咗1吓,就偷咗佢部相機 

晚上食特色餐 - 西安小吃宴

褲帶麵,即好似lasagne咁大片
評語 : 可以啦

2 則留言:

  1. 呢餐幾特別。但凡遊客多o既地方,扒手實蒲頭啦,小心d都係。

    回覆刪除
  2. 褲帶麵,個名真抵死! 妹妹仔真係唔好彩!

    回覆刪除