2008年2月19日 星期二

jumper - 越空行者



feb 14, 08來看

故事講男主角david rice(hayden christensen飾)在中學某次瀕臨死亡邊緣嘅意外,就發現自己有瞬間轉移嘅異能..............閃,閃,閃

佢憑住呢個技能洗劫銀行保險庫d cash,轉居new york,住得好,過得遊閒,喜歡就去吓獅身人面像個頭頂晒太陽

當同女友好開心咁遊羅馬鬥獸場嘅時候,佢就認識到同佢擁有同樣異能嘅griffin(jamie bell飾,即billy elliot內billy)同1班獵捕手..........呢班針對快閃黨嘅獵捕手由rowland(samuel l jackson飾,1408內酒店經理)所領導。

griffin就要搵rowland呢team人報仇,而rowland亦target請除異人同佢哋嘅親朋戚友,連根拔起,佢咁針對異人純粹1個-ve嘅信念,直覺呢d異人會利用所長為害世人

為求自保同女友嘅安全,佢苦求griffin聯手對付rowland,2人聯手終可擺脫rowland,而david最後走去找在佢5嵗時離開佢個母親。原來佢亞媽喺獵捕手之1,當時david5嵗嗰時就展出第1次識閃嘅異能,佢亞媽唯有迫於無奈離開個家

後記

本片純睇特技,緊湊性同唔同拍攝景點 : 埃及,羅馬,東京同new york。但劇情講獵捕者點解要追殺異能人仕嗰個原因就好似牽強咗d同唔多夠convincing

此外呢套戲有少少transformers嘅影子但個故事濶度同層面就窄好多。不過個特技都做得幾好

btw,見到張theatrical poster上面個獅身人面像個頭............有無留意到佢個鼻崩咗..........原來喺因為拿破侖打仗到埃及時個炮彈將個鼻毀咗1"忽"

5 則留言:

  1. 呢套睇預告片好吸引!不過片長好似有點兒短怕爛尾所以無去睇!

    回覆刪除
  2. 同the butterfly effect比較呢?應該差好遠啊呵?

    回覆刪除
  3. 蝴蝶效應,同戲應該會解釋

    回覆刪除
  4. 我連片頭都無睇就殺入去,因為我覺得係一齣好戲,但失望而回。

    回覆刪除