2008年2月15日 星期五

中原古都/day 8 - feb 10, 08

day 8行程 (last day)

因為今天要坐9.00am機,所以要好早起身(5.30am morning call).........食完早餐buffet之後直往機場

又發生bell boy敲詐事件............我哋check過自己嘅行李已經拎咗出旅遊巴旁邊.........又喺唔比小費唔同你load上車........cheap到無話可說.......真喺要拍多幾吓手...........真喺要好好記住呢間鄭州嘅sofitel

喺機場check in好順利..........南方航空班機cz3073如期起飛........ 

中段serve早餐...........接過餐盒後..........影咗張相,
就原封不動咁還番比空姐.........多謝晒啦..........個酒店早餐應該可以頂都我到香港ge.........到香港機場為11.30am
後記
1) 今個trip我好滿意..........首先喺個天氣,無落雨/雪,只喺小風/有1日霧氣,打破咗我同雪好有緣嘅定律..........去到華山呢d低幾度嘅地方,仲有太陽添...........唔洗受嚴寒嘅摧殘

2) 碰啱新年,所以好多景點都掛滿燈籠嘅吊飾.........好1個大紅燈籠高高掛..........令到d相都靚d,而且原來新年番大陸,條街好少人,條馬路亦好少車...............重要嘅亦都喺可以睇到令人目不暇給嘅煙花show喇

3) 1次過掃咗3個國家4a級景點 - 龍門石窟,兵馬俑+華山.............好壯觀,無受天氣affect到

4) 我不"嬲"都唔鍾意冬天景,因覺得只喺d枯樹枯葉,好蕭條..........但原來"paul"樹淨番個骨幹/skeleton,都喺另1種美,而且個visability會高d..........如果1排樹群生滿綠葉.........你就唔可能睇佢後面個景

5) 我無諗過4個中原古都個城市好整潔.........好企理,好有規劃,d馬路又濶又鋪得好平尤其喺highways........比之前去上海差好遠,d toilet好多都比南方嗰d乾淨

6) 中原古都城市都充斥住d城樓,寺廟,亭台樓閣嘅建築............好啱feel

7) 總之就very gd啦

 

3 則留言:

  1. 凍唔凍啊!我三月底都諗住獨自流浪絲綢之路十七日!

    回覆刪除
  2. 都話o左幾好,幾o岩我參考下次o既計劃。上海咁繁華,去過一次就算喇,都係香港親切D

    回覆刪除