2008年2月21日 星期四

l change the world - l之終章.最後的23天



feb 16, 08來看

故事講l(松山研1飾)在同奇拿show hand之前,全力偵破1宗生化武器嘅買賣案,阻止個研發病毒組織殺滅人類。

特工f在泰國調查到有組織在1條村落試驗細菌戰,在被狙擊殺死前將渡個聯絡講咗比條村個細路知-唯1生還者,因佢有抗體..........但因渡比夜神月嘅死亡筆記殺死,所以l就接收咗呢件禮物

另1邊廂,2階堂博士研究到病毒嘅解藥,但因為不甘被殺滅人類嘅恐怖組織操控,所以寧願選擇同個實驗室1齊同歸於盡。個細女真希又跑咗去搵亞渡,於是l就1次過要照顧2個細路。

l帶住2個細路走去搵2階堂博士以前嘅拍檔,希望可以搵到個病毒嘅解藥,憑住博士比真希嘅私人功課+細路(數學天才)嘅驗血報告,最後就成功咗。

l不單阻止咗恐怖組織嘅劫機自殺行動,仲罵醒咗特工k,恐怖組織嘅創辦人

後記

因為睇咗死亡筆記1同2,所以好寄望呢齣戲,在全無睇過trailer/故事summary前就去睇咗。點知同1,2集1d都無關係,咁都唔緊要,故事緊湊性同耐看性好1般。只喺個尾收得幾好.............還記得l同個細路仔改咗個英文名叫near,有埋解釋,講咗"no matter how gifted u r, u alone cannot change the world"

2 則留言:

  1. 真係估唔到呢個系列拍成電影後竟然L會受歡迎個奇拿!
    開頭諗住奇拿個角色亦正亦邪會較吸引d添!

    回覆刪除
  2. 而家出到黎好明顯係L搶戲好多

    回覆刪除