2008年2月1日 星期五

上海+杭州/day 3 - jan 27, 08

day 3行程

今次訂房,個價錢包咗1個酒店早餐,但見間酒店咁............款式預咗唔會多。3個人食早餐先............有個counter嘅廚師專負責煎奄列,淥水餃,雲吞同湯丸,其1友人先去叫廚師淥水餃同雲吞各1粒.........經過咗幾日同國內同胞嘅溝通................友人都喺搵陣d,同喺講清楚


友人 : 我要每樣1個
廚師 : 要2個?????
友人 : 是,小小的(做埋手勢)1個,要2個
廚師 : 是2顆????
友人 : 對.............每樣1顆...........太多嗎???
廚師 : 不,不
之後友人又出去叫佢淥湯丸
廚師 : 今次要1顆嗎????
友人 : 不...........要2顆


最後的友人落埋嚟.......我哋同佢講有咩好食,於是佢又去淥水餃............番嚟,我哋問佢個廚師點同你講呀...........佢話個廚師問咗佢d好奇怪嘅問題..........因今次個廚師經過友人嘅training之後,主動問清楚個數量


今次又差d miss咗班火車(杭州-->上海),我哋無諗過火車站好似機場要check in咁,要排長龍check票先入到去..............好在友人跑到龍頭問收飛嘅工作人員............個staff睇過我哋張飛就比我哋入.............嗰時我哋剩番10mins咋

今次無嘜點瞓,影咗d相



 

又番返漢庭酒店,check in咗先去豫園好出名食小籠包

 


餐廳 : 南翔饅頭店



地點 : 上海豫園裡面

 

評語(impressed) : 最少外賣要1籠16隻(rmb12)............因有咁多人排隊,所以必是剛剛出爐,皮唔算好薄,但又未至於好厚............個餡嘅肉好嫩,又juicy,有肉汁,好味。..........另設樓上座,但最低消費嘅rmb60/head,聞說質素唔及地下出品

 

部份相片.........食物嗰幅要等友人隻碟,遲d post





 




之後去咗對面店食湯丸

 


餐廳 : 唔記得



地點 : 上海豫園裡面

 

評語(fair) : 叫咗芝麻湯丸,蒸蛋同酒糟丸子,全部無特別,可以唔試。但最惹笑喺有個waitress,同佢攞4隻碗都有得還價(第1次)

 

當時枱面只上咗個蒸蛋




友人 : 可不可以比4個碗我

waitress (望咗望我哋張枱) : 你去比$$$$買咗嘢先啦

友人 : 己經付了$$$$$

收銀員 : 佢哋比咗$$$$$$$

友人 : 我要4個碗

waitress (個樣都兇) : 4個????............2個

 

最後,另1個waitress攞咗4個碗比我哋............攞4隻碗啫,有幾難呀??????????????










 

影番張豫園大街景 






 

豫園街邊嘅海棠糕,好鍾意又可以睇埋佢點整........我都覺得幾好味,但友人就詁麻麻哋喇





 




是晚我哋請友人a個朋友食飯.........我哋揀咗小南國

 


餐廳 : 上海小南國



地點 : 上海瑞金賓館內2號樓

 

評語(good) : 大致食咗以下6樣嘢,比較好味喺鳳尾魚,烤夫同毛蟹炒年糕。其實嗰區內全部嘅屋都有歷史背景,但就全部拎嚟租比人做食肆/bar............好commercial


 










 

之後去咗行步行街.........好鍾意呢d好外國feel嘅建築,打晒燈,好靚


 

之後上咗的士去外灘

 




餐廳 : m the glamour bar



地點 : 上海市外灘廣東路20號6樓

 

評語(good) : 勝在夜晚個feel好似半島嘅felix咁...........要去1次,我哋4個人開咗枝rmb3xx嘅紅酒,好1個愉快嘅晚上..................原來香港嘅m at the fringe(下亞厘畢道)喺同1個group


遲d等友人隻碟先post張靚d ge

 

3 則留言:

  1. Hold different opinion

    回覆刪除
  2. 唔係呀,去杭州遊車河咋! 上次翎小籠飽排隊排到我食而不知其味!

    回覆刪除
  3. 有冇搞錯...杭州起碼都玩三日啦,你去一日唔夠,不如留番下次去過啦!晒料晒料...
    有機會再去的話,你一定要去吃樓外樓呀!有一百個好味呀!

    回覆刪除