2008年2月16日 星期六

39℃BAKERY@大角咀 - 有主題 (closed)

closed
地址 : 大角咀奧運站地鐵站OLY9號鋪A出口
電話 : 2101 9760
website : www.39cbakery.com
消費 : $21/head (ie total $42)
整體評價 : good
 
(photo copy自openrice)

feb 11, 08嚟開呢頭食飯,忍唔住買咗 :

1) 竹炭蜂蜜蛋糕
-我就食到好清甜嘅蜂蜜味,但友人就話食唔到
-唔知喺咪比蜂蜜味蓋咗,所以食唔到炭喺咩味
-蛋糕個質感好濕軟............good

2) 紫米小丸子
-唔多甜,味道無咩特別,只喺個質感比較煙靭 

3) 紫米蛋卷
-紫米味就唔多出,因內有少少士多啤梨醬,所以反而有士多啤梨嘅香味,個cream亦唔甜,都滑
-蛋糕個質感亦喺濕軟

4) 綠茶卷
-有綠茶味,但唔喺好濃
-個cream唔甜亦都滑



後記
1) 呢間cake shop主要sell用幾種健康食材..........炭,紫米,綠茶,5穀............

2) d海綿蛋糕質感全部好濕軟,甜度亦適中,不錯 

3) 本來我已經入到去奧海城2期個商場,突然見到有人拎住呢間bakery個盒.......咁我先醒起有呢間幾有名嘅餅店.......1於去番1期嗰邊個買番屋企食


點樣去???
1) 坐mtr去奧運站...............揀a出口

3 則留言:

  1. 每次經過都冇走過入去,乜原來呢間野 sell 健康食材? 好,下次入去幫襯!

    回覆刪除
  2. 根據我試過一些有用炭做的食品,炭是沒有食味的。所以你都幾難食得出。不過你就孤寒啦,買左都唔請我食。

    回覆刪除
  3. 個roll好吸引呀, 呢D我鐘意

    回覆刪除