2008年2月22日 星期五

大佳b甜品屋@香港仔 - 仲未試晒

大佳b甜品屋

地址 : 香港仔舊大街120號兆群大廈地下3號舖
電話 : 2555 2929
營業時間 : 14.30 - 00.30
休息日 : 逢星期3
消費 : 13/head (total $26)
整體評價 : good
 
feb 18, 08, 叫咗 :

1) 熱米米沙
-即喺紫米+麥米+紅豆沙
-麥米好有咬口,但唔喺硬,當然又喺唔多甜
-健康

2) 熱紅豆沙
-我無試到,所以無意見
 

後記
1) 全部甜品都唔會過甜,基本上喺少甜添,食得比較健康

2) 今次都喺食唔到鴨脷洲總店有嘅pancake..........我明明記得有.......但將menu睇完又睇,都喺無ge............1問之下,原來佢話新年期間無推到............唯有下次再試

3) 這間甜品嘅總店在鴨脷洲大街,我就好少涉足嗰度,呢度相對地嚟講就叫做便少少啦

4) 室內decoration

5) 因喺d教友開,所以1路食,1路有耶穌歌聽................唔洗擔心,喺modern嗰種


點樣去???
a1) 如果透過香港仔隧道坐巴士/隧巴/小巴去香港仔 (唔好揀d寫住去黃竹坑呀,鴨利洲呀嘅車,因嗰d唔經呢個咁站)............就在這個香港仔海濱公園站落

a2) 入咗隧道去對面巴士站群.........現在裡面就會見到這個poster

a3) 隧道出嚟向前望............就喺見到好幾個巴士站

a4) 隧道出嚟向後望............就喺見度有條斑馬線同恒生

a5) 過咗斑馬線.............向恒生方向行

a6) 第1個街口..........見到有間麵包舖.........轉入呢條巷.........之後轉左

a7) 向前行就到

b1) 如果透過薄扶林嗰便(例如瑪麗醫院)嚟.........便在這個新釗記或前少少個站落..........向培德小學方向行(即向番後行)

b2) 見到corner位間7-11............就轉右入呢條巷

b3) 再轉右

c) 無論頭入或尾入都會搵到..........但用個尾入會快d(咁就好睇你用咩方法去香港仔喇)

4 則留言:

  1. 好難去咁喎! 去到呢到,有冇掃埋魚蛋粉呀?

    回覆刪除
  2. 我曾經過門之不入,因為我唔係太鍾意食糖水。

    回覆刪除
  3. 佢個鋪都幾搞鬼播!

    回覆刪除
  4. 我想指係佢個鋪名姐

    回覆刪除