2008年2月11日 星期一

中原古都/day 1 - feb 03, 08

day 1行程

今次1行4人跟團去中原古都之旅.............包括有鄭州, 開封, 洛陽同西安..........因為剛剛喺上海, 杭州番嚟無耐,好清楚呢d地方比起上海等地仲要-多6度.........+上國內大雪災.......我就更+希望個團會cancel..........可惜臨出發前2日去check過旅行社.........好失望,竟然照原定計劃出發...........我唯有去做抗寒抗飢荒嘅準備啦 

今天應該坐南方航空cz3074(原本12.40pm起飛)

,但因南方嘅風雪關係,所以班機要延至4.05pm才起到飛..........所以在t2食個lunch同操啤來消磨時間
  
先嚟影吓機窗望出嘅雲海

機上嘅午餐

味道好過上次坐東方航空嗰d 

到咗鄭州機場,無我想像中咁凍.............入到鄭州市中心..........條街好整潔,馬路好濶,鋪得好靚(唔會凳吓凳吓),好有規劃 

今日唔會有咩景點因到市區都已經7.30pm,所以立即去食晚飯.............今晚喺特色餐 - 河南豫菜
評語 : 不過不失,正常嘅團體餐 

今晚住鄭州嘅sofitel,個大堂同間房10分ok,因為都算喺international group
    

之前聽友人講到當地好似無啖好食咁,又嚇我d運輸唔知會唔勁塞車/lum電塔,所以我在香港入咗咁大批乾量,仲要有d無時無刻都要跟身
 
自第1次去旅行之後,我從未如此入貨法

settle down之後,友人提議出街行吓,本來諗住只喺在附近行吓,所以將裡面穿住嘅禦寒衣物都脫晒................點知友人行出酒店門口就截咗架的士..........咁即喺帶我哋去邊呢?????

原來同我哋去夜晚嘅27廣場...........同行吓大街

27塔
個街look,好乾淨.....着咗燈,好靚

街頭小檔

亞叔在拉麵

街上偶爾就會見到露宿者,佢哋通常都會揀d水渠蓋旁邊............因會有d熱蒸氣噴上嚟






6 則留言:

  1. 真係唔凍既地方你都唔去! 香港咁鬼凍,比我就會去陽光海灘既地方!

    回覆刪除
  2. 自從上次去完桂林之後,攪到我成日都想去多次旅行,不過番大陸我唔會跟團。

    回覆刪除
  3. 咁好彩,果度都唔係冰天雪地,雪花大過脾喎!

    回覆刪除
  4. 上面果堆無好過有!

    回覆刪除
  5. 雪花大過大脾喎,即係勁過鵝毛大雪啦! 不過我亂up廿四,妳唔好介意!

    回覆刪除
  6. Sofitel 真係唔錯架, 另有一間chain叫Swissotel都係類似,上次去昆山住過又平又正.
    之但係湖南野食唔係勁spicy 勁油架咩? 定係團餐已調較咗味道?

    回覆刪除