2008年2月22日 星期五

智利藍莓

feb 18, 08買咗2盒 (ie total hkd29).

而家好興食藍莓..........而且個$$$$$$$同以前比較平咗好多。之前媽咪比過以上個牌子嘅藍莓我食,仲"懶"勁咁話試過好多隻牌子,喺呢隻最好..........又真喺幾好,新鮮,肉質唔會腍到1pat嘢咁,酸中有甜..........好...........記住佢,喺智利出品 

有次新年前自己在超市行,又見到有藍莓賣,都喺智利貨,不過唔喺呢個牌子............我諗 都唔應該差好遠啫........點知lai晒嘢(酸到乸喉).........,好在只喺買咗1盒 

今次比我見到呢個牌子..........所以掃咗2盒因優惠價要買2盒先得.........今次我買嘅喺酸咗少少但可以接受,但就1樣新鮮,無腍..............所以做咗幾10年嘅主婦(我指我亞媽)心得你要聽

8 則留言:

  1. 話時話真係未食過blueberry,個out look吸引唔到我試!

    回覆刪除
  2. 咁啱嘅......我上星期都喺惠康買嚟食........賣11個幾一盒咋......

    回覆刪除
  3. 嘩~~~真係幾多好處咁播!
    Thanks a lot

    回覆刪除
  4. 雖然真係幾多好處,但相信唔係我杯茶,所以.......都係算了!

    回覆刪除
  5. 有親戚之前買過好難食嘅blueberry, 話"淋"bat bat, 仲旱旱地味. 有次我去佢地新居入伙, 買咗D生果, 其一包括藍莓, 佢地見到即話"好難食架噃", 可想而知blueberry唔新鮮就..... 好彩我買個D都正常, 仲好快食晒tim. 不過你相中D blueberry好似咁大粒咁? 定係用咗zoom?

    回覆刪除
  6. 呢隻牌子都最近都有食過,不過質素都唔太滿意! 近年好多智利入口既生果,好似 kiwi fruit,得個平字,食味真係差到冇人有,小心小心!

    回覆刪除
  7. 之前公司有人送果籃黎,又有藍苺,同你食果隻牌一樣,但好多都淋晒,我比較鍾意食酸果D。

    回覆刪除