2008年2月15日 星期五

中原古都/day 7 - feb 09, 08

day 7行程

今天在寶靈住嗰間酒店食中式早餐buffet..........唉...........3星級質素..........

幸好今日行程只喺1個,1個早上己經可以攪掂............去咗3門峽嘅虢國博物館

    

喺d皇帝陵墓
用咗好多車馬嚟陪葬
    
呢個就喺發現皇帝個棺

食完lunch之後就驅車返鄭州嘅sofitel酒店................去到酒店都喺3.30pm...........有番2個鐘嘅自由活動.........我哋又再操啤嚟消磨時間(繼續香港機場嘅接力賽).........結果我喺final champion...........yeah~~~~~ 

今次我哋無比tips d bell boy(我哋全程都唔喺成日比,sheraton我就無比,3星級嗰間酒店我都無比)...........點知友人話番比我地知.......頭先個bell boy"特登"按鈴(已放低晒我哋2間房嘅行李)話我哋2間房未比小費.........要收番..........我真喺未聽過同未見過行李都比埋個客............之後嚟番chep........cheap到令人拍案叫絕...........仲喺sofitel添 

今晚個特色宴 - 鄭州麵食..........好少人嚟join,全團24人只喺淨番7個人(我哋都佔咗4個),其他人就可能在3.30pm番到酒店後索性出去行吓同食埋
西湖牛肉羮

橙味鬆糕

紐型麵條..都幾好味,好似餅乾咁,脆脆地
個麵都喺腍

之後要求旅遊巴司機drop低我哋喺市中心..........陪友人購物先番酒店

3 則留言:

  1. 請問"虢"字點讀?

    呢個其實係唔係肘脆麻花?

    回覆刪除

  2. 乾食咖定係要浸湯呀?

    回覆刪除
  3. 中國麵真係好少可以做到 al dente 喎! 除非好似 d 雲吞麵落好多鹼水啦!

    回覆刪除