2008年11月26日 星期三

濕地溪畔漫遊徑stream walk

nov 16, 08下晝去濕地,睇完戲之後,好勤力咁去溫書,因本來想守no more,但已編好晒,於是被安排守溪畔漫遊徑。估唔到我要帶1個師弟..............死啦,我都未試過帶人.............跟人我就多

未夠鐘時,我問佢有無做過溪畔漫遊徑...........佢話無,咁我就拎咗個準備好嘅material,睇佢嘅認識程度.............我突然間好有師姐/老師feel,不停問呢個喺咩,呢個又點..............佢都答得幾好架...............有做功課.............我同佢講笑.............得喇,陣間你掂架啦................

佢真喺好有我嘅影子...............佢都幾熱心拉客架,要開始時,我細細聲同佢話............."你嚟鴉?"..............佢就話,你比個demo我先啦..............好似我以前同d師兄師姐嘅對答,hahahaha................於是就我1round,佢1round,總共做咗4round.................d客似乎都幾滿意

間不中d客有d好攪笑嘅答案

1) 呢條魚(麥氏擬腹吸鰍)用咩技倆喺湍急嘅上游生活呢?
-客: 用個嘴................hahaha (其實喺個腹鰭吸住d石頭)


2) 貝貝喺冷血動物,咁人喺咩動物呀?
-客(10-20嵗): 熱血
-我: (笑咗佢1陣)..................你就喺熱血青年,喺恆溫呀~~~~


後記
嗰晚落街買飯食,估唔到會見到亞舊同事..............佢小大聲咁"哎"我..............好在我唔喺著得太街坊咋...................同亞伯友打過招呼兼寒暄吓..........唔好睇佢大大隻隻,平時粗聲粗氣,佢同亞伯友個關喺都幾好喎,搭晒膊頭

沒有留言:

張貼留言