2008年11月30日 星期日

O Sip Hah@soho - 食物不差,可惜服務飄忽 (closed)

closed

地址 : 中環奧卑利街15號地下
電話 : 3622 3222
消費 : $235/head (ie total $470)
整體評價 : marginally good becoz of cold service
 
2nd visit
nov 20, 08,2人來dinner,叫咗 :

1) 麵包 (免費)
-每人有2片
-我發現有片烘得over咗,雖未至焦黑,但明顯比友人深啡,所以要求更換
-女侍應第1反應話因為喺麥包,我即時望住友人嗰2塊,佢無嘢好講,死死氣咁拎番入廚房,再端過相嗰2塊比我
-不過上枱之後,友人發現水bar位,個廚同2個女店員望/"bare"住我,我拎轉望吓,都覺得有3對眼望住我,真喺有壓力
-諗諗吓,佢哋個包,都應該喺有客先拎去焗,可能無嘜客會連個包都ject番比佢,或者佢覺得我串/玩嘢

2) tasting menu
i) escargot on potato mash
-除咗個汁帶d酸(據or高人提點,因為個汁用紅酒煮),覺得唔多夾之外
-其他都不錯

ii) mushroom soup
-微"杰"身
-自然嘅菇味
-都不差呢

iii) spring chicken
-個雞都幾嫩滑,賣相亦靚
-不過份量唔多

iv) 70% truffle cake
-同上次食嘅差唔多,質素保持到
-不過唔記得咗友人對dark chocolate麻麻添

v) 熱香茅茶
-我無飲,應該正常

3) pan seared king prawn w/green pea mash
-蝦肉結實,都爽同小鮮
-整體味道不俗

4) fresh scallop salad
-初時諗住喺好大嘅北海道帶子,原來喺細d
-略嫌肉質唔喺爽同結實嗰隻,但幸好味道都有甜味


後記
1) 祝友人生日快樂

2) 店內setting
  

3) 明知呢度唔比影相,但我仍是要偷偷影。不太喜歡偷偷摸摸嘅感覺............有壓力。其實我預咗佢會嚟阻止我,所以我亦諗定台辭

4) 平心而論,食物味道,賣相同餐廳裝修絶對可以喺soho區立足,不過女侍應個服務飄忽度都幾高,初時都nice去介紹個tasting menu,但後來可能換包事件,佢就唔喺句句都用nice tone,基本上大致都小繃臉+flat tone。我覺得茶餐廳嘅waitress service比佢更consistent, nicer in tone/ attitude/ mentality,只喺比佢大聲d講嘢。以前嚟食lunch,會有個男waitor,嗰個好似好d,不過唔知佢仲有無喺度做!! 

5) 最後埋單時,我好罕有咁簽少咗............要佢拎番嚟比我改過 

6) 我自己對呢間餐廳就大功告成(lunch+tasting menu都食過),搵唔到1/2點理由再嚟..............如果你哋無習慣要影食物嘅相+喺1個lucky person,咁都可以去吓 


點樣去???
1) 用中區行人電梯上............經過晒閣麟街,擺花街...........差館.........直至到呢個健身舖頭電梯

2) 由這個出口轉右落去

3) 見到馬路轉右
 
4) 見到corner位間古董舖
 
5) 轉右向上上面斜路(對面就喺中區警署)
 
6) 上到中段度就喺


沒有留言:

張貼留言