2008年11月4日 星期二

百味香串燒專門店@元朗 - 繼續串燒

地址 : 元朗青山道260號地下
電話 : 6247 7372
消費 : $7/串
整體評價 : good
 
因為食友+blog友介紹,oct 25, 08嚟急掃 :

1) 雞柳
-中午大約2.00pm去到,所以無人排,其實已經燒好,不過收咗order再燒番熱
-雞肉軟滑,厚度適中,肉質呈1絲絲,沒有雞皮,但醃得夠味
-個醬汁要咗唔辣
-同番同區嘅串x相比,呢個無咁鹹,而且個唔辣醬汁,呢個就好bbq式,而串x就似印尼style多d
-唔知喺咪食得1串咁少,所以無好似上次食完串x咁(食咗4串)..........出現頸喝嘅現象
-因為時間關係,所以唔可以再試多幾串


後記
1) 就算食友話過比我聽喺元朗廣場側邊嘅巷,初時去咗另1條巷,搵唔到,幸好見到個o靚仔行住食緊串燒,我即刻上前問佢喺邊度買.................得咗!!

2) 下1檔目標就喺又新街嘅新x~~~

3) 通常喺元朗搵到嘅串燒店,都會做埋大量醃製(1箱箱咁買),散賣沙嗲醬嘅1條龍服務

4) 佢哋見我影相,唔知我影嚟做嘜,但佢哋又無唔比我影,在等緊串燒之際,佢哋竟然拎出保鮮紙封住前面1/2生熟嘅串燒物

點樣去???
1) 坐巴士/lrt..................喺元朗廣場/豐年路落車

2) 向元朗警署嘅方向行少少..................警署對面就會見到呢條民合徑

3) 入面頭1檔倒就喺


 

5 則留言:

  1. 為左一串雞柳就去觀雀,大陣仗左 d 喎!

    回覆刪除
  2. 我都估到你都係觀鳥為名,實質為食,但估你唔到係為左一串串燒o者!  好野好野!
    呢間野我都幫襯唔少,基本上響元朗收工,行過香成咁,一定都會幫襯吓!

    回覆刪除
  3. the one you mentioned isn't that good...
    there's one bbq little store in yuen long very very good ka...
    after i take some pic, i can tell you again if u have interest...

    回覆刪除
  4. 因為食友+blog友介紹 --> 似乎講緊我, 嘿嘿
    其實元朗都算多野食, 只係高水準西餐少D~

    回覆刪除
  5. 我想問下元朗邊檔串燒最好食?

    回覆刪除