2008年11月10日 星期一

Links Cafe@灣仔 - 無意中發現 (closed)

closed


地址 : 灣仔廈門街7-17號百旺都中心1樓A室
電話 : 2861 3428
消費 : $88/head (ie total $188)
整體評價 : fair

oct 31, 08同友人無意中走咗入呢條喜帖街,2人突然發現呢間樓上舖,咁有緣,咁就嚟lunch,叫咗 :

1) 友人set lunch
i) 菜沙律
-友人話個黑醋汁令佢胃口大增
-咁即喺不錯嘅頭盤啦

ii) 龍脷卷釀蝦肉
-得2件龍脷卷,賣相好似少咗d
-友人就唔鍾喺個汁用上食泰式嘅甜酸汁,而我就覺得咁薄嘅汁唔多啱用嚟配意粉/飯
-但個龍脷卷就幾好味,薄薄嘅魚肉(嫩)包住1舊蝦肉/膠嘅混合體

iii) 生果 (送)
-因垂詢芝士餅時,佢哋因為接咗party order,無整多到,所以客氣哋送我哋生果以作補償
-正常

iv) 熱咖啡
-友人話都有水準,相信意思指夠香同濃

2) 我嘅set lunch
i) 西蘭花忌廉湯+蒜蓉包
-都少"杰"身,滑,西蘭花當然食唔到因佢嘅味本身都清淡
-但個味道溫味,鹹味適中,都幾討人
-蒜蓉包都脆

ii) 鴨胸幼意粉
-想轉其他pasta,可惜沒有
-鴨胸連皮,睇落層皮都幾肥吓,當然skip啦
-肉質正常,調味適中
-個幼身意粉當然無咬口,但好彩都唔喺腍
-意粉中嘅配料都好豐富,有洋蔥絲,紅椒,青椒絲,番茄...........
-個汁都似用鮮番茄做,好夠味,很不錯

iii) 生果 (送)
-正常

iv) 熱檸水
-正常


後記
1) 店內環境

2) 枱墊

3) 我1見到個午餐賣價時,都跳出我嘅想像因soho嘅lunch都喺賣$90+1,同樣3道菜,以呢度嘅位置同裝修,要$80+1,都幾貴


點樣去???
1) 坐mtr去灣仔站.............a3出口.........過前面嘅斑馬線

2) 轉右............向前行

3) 向前行

4) 經過春園街, 利東街...........繼續向前行 

5) 直至廈門街...........就轉入去..............中段就喺

9 則留言:

  1. 您唔飲咖啡的嗎?

    回覆刪除
  2. Oh! 唔飲咖啡慳唔少啦,咁您飲酒嗎,都好少見您Post酒精相。

    回覆刪除
  3. 我覺得有美食就一定要有美酒,不過我都唔多飲得。(您信唔信?)

    回覆刪除

  4. 呢個幾特別,不過配飯好似又唔係好好。

    回覆刪除
  5. 你自已都知 soho 既 lunch 幾錢同乜質素啦,呢間野咁既 quality 收 70+1? 咪玩啦!

    回覆刪除
  6. 對我來說好貴啊

    回覆刪除
  7. 咁細碟我實唔夠食喇

    回覆刪除
  8. 高級阿四 首席按摩師11/11/2008 6:22 上午

    好近我公司呀 不過80蚊一餐 就~~~

    回覆刪除
  9. Deli Prince Club 美味少爷11/12/2008 1:13 上午

    i know this restuarant for a long time. after your comment, hm .., i need to think for a while. if not for trying in new restaurant, i may try in sin sik.

    回覆刪除