2008年11月13日 星期四

The Real Bread Cafe@soho - 嘈爆老外 (closed)

closed
 
The Real Bread Cafe

地址 : 中環些利街14號
電話 : 2810 9326
消費 : $130/head (ie total $260)
整體評價 : fair

nov 04, 08,2人來dinner,叫咗 : 
1) 麵包籃
-喺跟主菜angel hair pasta送嘅
-先食長身小小嘅麵包條,似硬豬包咁,扁圓球嘅特色就喺內裡嘅番茄乾粒,令全個包帶酸味,但友人就唔多欣賞,最後嘅頭頂多個小球,就有少少好似牛油酥麵包咁,1致覺得最好食因有d層次同鬆軟

2) onion soup
-賣相唔正宗,味道亦食/聞唔到洋蔥香味
-有少少好似洋蔥煲水feel

3) angel hair w/smoke salmon & chive
-入口creamy味10足,很濃,又"杰",唔會有多出嚟好似湯咁嘅情況,但亦因此好膩吓(最後2個人都食唔晒),不過膩還膩,真喺好好味
-喺個3文魚肉就鹹咗d,不過尚可接受,輕手d就好喇

4) bread pudding
-好慷慨咁比咗2兜vanilla sauce
-好麵包feel,因唔多食到麵包之外嘅蛋漿,所以每啖都好似食緊浸淋咗嘅麵包咁,太充實啦
-除咗見到嘅提子乾之外,仲有輕輕嘅玉桂味


後記
1) 多謝友人請食飯

2) 店內環境..............小暗

3) 枱與枱之間嘅setting好密.........真喺無晒privacy,呢度老外>中國人,剛入坐時,鄰坐咗5-6個老外+abc,嘈爆,初時我用正常聲浪講嘢,友人聽唔到.............建議我大聲d,佢哋嘈,我哋要比佢仲嘈先得,hahahaha.................好彩坐咗15分鐘度,佢哋埋單喇

點知,之後,嚟咗坐近門口嗰4條老外(第1幅相)..............1直高談濶論,大聲講,大聲笑,佢哋知唔知呢度唔喺bar嚟架.............."john..........john.........listen 2 me...............u listen 2 me...........do u know what "leverage" means............?"真喺煩死人~~~

4) 似乎佢d客路當呢間餐廳喺bar多d


點樣去???
1) 先上中區行人天橋............士丹頓街落

2) 之後再去多1小段,之後行番落小小/ 由行人電梯+peperoni旁嘅小樓梯上

11 則留言:

  1. $130 一位都幾 okay 喎,有冇水供應先?

    回覆刪除
  2. 咁會唔會你記錯? 其實係 $330 per head 而唔係 $130?

    回覆刪除
  3. o靚妹......(請幻想我棟起隻腳,un o下 un o下,手執煙仔餅,好囂張既樣).....係咪玩唔起呀~~~~~ hehehe

    回覆刪除
  4. 您地兩個咪鬼嘈!!!
    間店係有水提供的。

    回覆刪除
  5. 係啦! 攬到我睇您個BLOG都睇得唔安寧,比o靚仔踩場真係煩。

    回覆刪除
  6. 你好,我路過的.. 第1次留言 =] 近排天氣涼了,請小心身體

    http://hk.myblog.yahoo.com/aki_ki_0907 得閒黎睇下~~ 如有打擾,請見諒

    回覆刪除
  7. 二娘教子? 好,我就暫且收著聲先啦,不過唔擔保下一個 blog 又o黎踩場…

    回覆刪除
  8. 我地係有飲過水嘅,你仲幫我叫左杯熱水添,食到後來我叫個侍應小姐refill杯水,位小姐直情倒過另外兩杯熱水過來換左我地兩杯飲開嘅水,你真係唔記得左?不過好彩你都仲記得我請左你食飯啫!我知你有幫我荷包慳住食,難為你囉!

    回覆刪除
  9. 到這裡宣傳一下我的小店 ! 有空來逛逛~~
    打擾到你,請勿介意,不好意思 !!
    大家好 ! 本網上銷售黏土及飾物,歡迎參觀! http://hk.myblog.yahoo.com/kkdeptstore

    回覆刪除
  10. 我食過2次早餐, ok家喎.  尤其是個芒果汁, 好真材實料. 

    回覆刪除