2008年11月25日 星期二

Duke's Deli@上環 - 另1西式速食 (closed)

closed


地址 : 上環德輔道中135號華懋廣場二期地下
電話 : 2544 7587
消費 : $32/head
整體評價 : fair
與good之間

因之前喺友人嘅blog見到佢寫呢間,成日都想搵日嚟,nov 15, 08突然間諗起佢,叫咗 :

1) 西蘭花slice pizza
-除咗西蘭花之外,仲有淨芝士,意大利肉腸,磨菇等
-揀咗西蘭花喺貪佢特別同顏色搶眼
-1片都幾大塊架
-原來佢會用鍚紙包成咁
-買完我無理咁多.............即場拆開咬啖先...........向麵包邊位進發
-喺薄嘅style,但又未至於好似餅乾咁,但尚好還有小脆
-食到番茄醬嘅酸味,芝士都帶d煙韌
-雖唔喺好好食嗰種,但以外賣式嚟計...........算食得過




後記
1) pizza柜............仲有calzone嘅選擇

2) 除咗有pizza賣,仲有cake啦,沙律bar啦,同1個snack&drink嘅小型超市

3) 呢度全部預你take away


點樣去???
1)mtr上環

8 則留言:

  1. 唔得係o個度食gar

    回覆刪除
  2. 你是香港人嗎 可以我一個忙 看看背景是否在香港 我急尋此人 謝謝
    那是我的 blog..
    http://hk.myblog.yahoo.com/myangel-blog

    回覆刪除
  3. 西蘭花pizza顏色真係好鬼sharp! 不過我想試calzone多D呀~

    回覆刪除
  4. 西蘭花slice pizza好healthy

    回覆刪除
  5. 萱萱媽/費媽11/25/2008 10:05 下午

    D西蘭花仲好似好翠綠, 都幾好咁喎, 我下次經過要試下先

    回覆刪除
  6. 我都有諗過搵日買返屋企食 ,不過我唔會試Pizza了。

    回覆刪除
  7. 最弊我家下瘦身中,睇下您個BLOG就得,自己就唔食得住啦。

    回覆刪除