2008年11月20日 星期四

ABC餅屋@soho - 鳥結糖有買趁手

moved

ABC餅屋

地址 : 中環結志街1號地下
電話 : 2544 0301
消費 : $20/盒
整體評價 : good

睇完精神食糧,知道佢好快唔做(但唔知最終日子),所以終於可nov 09, 08買到,之後喺酒樓同友人們1齊食 :

1) 鳥結糖(細)
-鱔稿話喺人手做
-甜度可以接受,無澳洲嗰d咁甜
-見到放咗唔少嘅花生碎,花生都幾香
-奶味濃
-唔錯
**以上意見全由友人提供..............原因請睇後記





後記
1) 之前有個星期日傍晚時份去到,賣清............所以想食的話,可以每日嘅11.00am過後去買 

2) 其實我都好好奇想知道佢哋會做到幾時.............但晨早"留留"我唔敢問..........因我唔想比人打

3) 點解今次嘅食評要假手於人呢.................因為飲完茶之後,我就發現無咗盒鳥結糖,我後來就致電疑兇a 

我 : "e............盒鳥結糖喺你度牙???"
疑兇a : "無ar............."
我心諗仲扮嘢 : "其實飲茶中段我已經發現唔見咗..............."
疑兇a : "唔喺我攞..............喺疑兇b"質"入我個袋咋............."
我 : "咁你比番個意見我.............我寫唔到"
疑兇a : "我同你都喺食咗1粒之嘛...........你都有食格"
我 : "我試唔真..........."
疑兇a : "我都試唔真..........."
我 : "我諗住可以食第2粒時先試真d.........無諗過盒嘢會唔見咗" 
疑兇a : "真喺煩............等我1陣啦,我去攞粒嚟食話你知喇...........夾硬迫人食糖都有ge.........."
hahaha,天呀............咩世界!!!!


點樣去???
1) 先上中區行人天橋............擺花街樓梯落

2) 去到地面轉右........見到蘭芳園,唔知點解嗰日咁多人排隊,唔洗咩........向前行

沒有留言:

張貼留言