2008年11月18日 星期二

El Pomposo@尖沙咀 - 開揚悠閒brunch (closed)

closed

El Pomposo

地址 : 尖沙咀柯士甸道西1號九龍站圓方3樓平台R009號舖
電話 : 2196 8123
消費 : $100/head (ie total $200)
整體評價 : fair與good之間 

nov 08, 08,睇完戲之後嘅lunch,揀咗坐出面,叫咗2個brunch :

1) brunch飲品 - sangria x 2
-有好10足嘅生果粒(坊間少見)
-初時好易入口,以為無咩料到
-其實空肚飲吓飲吓都幾快上腦

2) tosdatas con jamon serrano y huevos
-個沙律正常,個dressing有醋酸味,可以
-個雙太陽蛋下喺parma ham同多士
-不過個火腿帶小小硬身,唔夠軟,而個多士唔脆,仲小小"un"添
-除此之外,份量好似少咗d............
-我嗰日就唔多夠飽喇

3) patadas fritos con chorizo
-友人嘅雙蛋下喺辣薯仔同腸
-試咗少少,個薯仔都唔辣鴉..............腸食咗2片,唔覺好鹹


後記
1) 店內setting

2)賣相同環境都唔錯...........不過份量大d 就好啦~~~ 

3) 嗰日食食吓,友人打嚟............
友人 : "香港仔/赤柱有咩餐廳介紹"
我 : "赤柱多嘢食d喎..........好似西餐.............."
都未講完,友人即刻話 : "西餐cow叉呀..........no西餐"
咁我就介紹咗唯1 2間我識嘅大排檔佢知啦.............心諗你去d咁西嘅地方,唔食西餐,你喺咪玩嘢定玩我呀


點樣去???
1) mtr東涌線..............九龍

4 則留言:

  1. 赤柱 boathouse 對面有間唔中唔西既餐廳,suggest 你介紹比友人,咁佢就知你之前o既用心良苦! p.s. 呢間 brunch 既份量大 d 幫唔到你,考慮叫多碗白飯跟個 brunch,可能重比較好…

    回覆刪除
  2. 得閒要去試下先得!自己幾鍾意有得坐出面既餐廳!
    得閒黎我個blog行下呀!

    回覆刪除
  3. HI, 得閒黎睇睇, 謝謝 !

    回覆刪除
  4. boathouse 對面間野唔中唔西,見到個樣都已經唔開胃,點會入去食野呀,所以好唔好食就無可奉告啦!

    回覆刪除