2008年11月17日 星期一

detroit metal city - 爆粗band友



nov 16, 08嚟睇

松山研1,今回再與「死亡」結緣,卻不再做正義之師,而是突破型仔形象,首度以「牛蒡男」及「惡魔Band友」姿態亮相。根岸崇1(松山研1飾,即死亡筆記嘅l)本來是1個夢想成為型格音樂人的大好青年,卻硬被唱片公司捧為惡魔系death metal band的主音johannes klauser 2世。但命運弄人,如此悲劇式的安排,卻變成令人爆笑的喜劇。johannes klauser 2世的白臉邪魔形象大受歡迎,唱片更大賣特賣,DMC樂隊搖身1變成為備受注目的人氣樂隊,而根岸宗1從此踏上死亡金屬不歸路,以台上台下兩個身分過日子。負責演繹這角色兩個不同形象的松山,今次會再次展示其超凡演技。
《爆粗Band友》【detroit metal city】(簡稱dmc)是近年瘋魔日本新一代的「死亡金屬」漫畫。死亡金屬,是指音樂派別death metal。【dmc】在日本掀起沸騰熱話,並開創了death metal漫畫之潮。在萬眾期待之下,作品終於被搬上銀幕,並被喻為2008必看電影。

後記


先多謝友人送我贈卷

故事嘅邏輯性就不必深究...........因都喺1齣玩1人2個極端身份嘅矛盾/gag - 薯仔cam cam男vs重黑/死亡金屬band友。所以重點主角同支線就放晒喺松山研1身上

初時見到松山研1薯仔+乸乸哋嘅造型都幾好笑.............不過板斧淨喺得呢個,後期都有點膩,尤其佢個心儀對象放棄個潮人都揀佢.............呢個真喺r爆頭呢

不過,當中有幾幕都攪笑 :

-約咗心儀嘅舊同學,不停變身(上妝落妝+換衫)..........個面後期都落唔淨,灰了1pat

-喺琴行大廈外(單向玻璃),敲打玻璃嗰幕,即電視播嗰幕

-松山研1被女經理人1輪蹂躪

讀書嘅時代,因為細佬嘅薰陶,所以有段好短嘅時間鍾意聽x-japan............全隻碟都喺狂吼尖叫.............10分loud music..............有時仲借埋佢d t shirt著,上面嘅燙畫都好妖邪吓..............有件仲寫有性飢魔................當時有d賤男同學仲笑我............."性xx"

真喺無佢哋咁好氣..............

 

4 則留言:

  1. yes the story is weak, but I think the leading actor is great and it is a good comic adaptation. There are also some funny moments. However, the film is just OK compared with the Magic Hour... the best comedy this year haha!

    回覆刪除
  2. 聽 x-japan?呢個可以解釋你點解而家見乜都想 KO 佢既原因!

    回覆刪除
  3. 以前我都成日聽glay, luna sea, l'arc en ciel, x-japan 不過唔係rock迷.所以好快轉左型XD

    雖然未睇呢套戲. 但好多人都話好笑.

    回覆刪除
  4. 唔好理佢個故事得唔得,佢呢套戲係近年真係好笑o既笑片囉!
    都笑到我kaka聲架!

    回覆刪除