2008年11月15日 星期六

Pokka Cafe@尖沙咀 - 意料之外


地址 : 尖沙咀北京道57號國都大廈地庫
電話 : 2311 3968
消費 : $120/head (ie total $725)
整體評價 : impressed

nth visit
nov 05, 08,6個食友(換咗少少班底)來再戰round 2,叫咗 :

1) 3文魚田園沙律 x 2
-跟餐以優惠價叫嘅
-個羅馬菜出奇的新鮮,脆同挺,有時喺soho嘅餐廳食,都未必有呢個質素
-其他的也很新鮮
-對我嚟講,呢碟以蔬菜出色過3文魚呢~~

2) 吉列豬扒咖哩飯
-試咗1舊同埋d飯,估唔到佢個豬扒都做得算喺咁喎
-事關個肉質有彈性,又鬆,肉理清晰
-個吉列皮喺薄嗰隻,唔會成舊粉咁
-以1間唔喺吉列專門店嚟講,佢好有質素喇

3) carbonara
-個sauce明顯做得唔夠"杰"........有d小湯feel
-creamy味還未夠,但味道總可以叫合格有餘

4) 白汁雞肉奄列飯
-味道不錯,但如果做到個蛋皮再嫩d,有蛋汁就更佳喇

5) 豬軟骨湯拉麵
-食友話正常啦

6) 北海道冰咖啡
-跟餐以1/2價叫嘅
-食友話幾好味
-食友好好咁比我哋試咗d奶,真喺好香,唔"so",帶d甜
-所以我都相信應該幾好飲

7) 綠茶熱奶
-食友話幾好飲喎
-睇個樣都好似幾好飲咁喎

8) 綠茶紅豆新地
-個紅豆蓉都幾日本紅豆味
-內有餡嘅白小丸子,中間喺芝麻餡,都唔欺場喎

9) 紅豆綠茶玉子花
-個綠茶豆腐花物體好滑,食時要將杯仔嘅綠茶糖水+埋食
-不錯

10) 綠茶Tiramisu拼香蕉凍餅
-呢個喺咁多個甜品當中最普通

11) 紅豆夾餅伴綠茶雪糕

12) 香蕉格格拌雪糕
-個超厚多士切粒,真喺做到外脆內軟
-蘸咗d cream+雪糕食,好豐富呢


後記
1) 同食友傾吓閒時嘅運動,新食友真喺好健康,每星期2次yoga+行山...............我都要+番d戶外活動+游水先得喇.............自覺比以前食得勁咗+密咗.............連我自己覺得好似有d病態呢
    

點樣去???
1) mtr尖沙咀站................遲d補

沒有留言:

張貼留言