2008年11月8日 星期六

Pomodoro@灣仔 - 第1戰有點失望 (closed)

closed


地址 : 灣仔軒尼詩道44號地下
電話 : 2865 0681
消費 : $235/head (ie total $470)
整體評價 : fair

oct 28, 08,2人嚟dinner,叫咗 :

1) 番茄多士+麵包 (免費)
-個多士幾脆,番茄混咗少少嘢,味道不錯
-個麵包(鬆軟)就配以"杰"身黑醋dressing,酸中有甜,咁樣配嚟食都幾好


2) 樽庒礦泉水
-又唔供應filter water,迫人叫水

3) blue mussel w/tomato & herb sauce
-呢個真喺要讚吓個廚師..............咁嘅質素都拎出比客食,需要好大嘅勇氣............第2喺1個廚師用d咁嘅青口..............做得咁"渣"(細/無嘜肉哋,老,縮埋,唔鮮因料都唔多新鮮,但又未至於死貨),都確實唔易..............
-唔怪之得佢只喺賣$88/碟............初時我見到個價$$$都有d奇怪,imported b. mussel會咁平嘅,但我諗住細碟d啫..........無諗過會整成咁
-不如佢-少份量/+$$$$...........總之比番d唔欺場嘅貨式人食,要不然,懇請除牌

4) roasted baby pig
-先嚟呢個前菜..............有牛油豆,醃過嘅紅菜頭,菇同瓜
-友人唔多欣賞個紅菜頭,但我食落又無嘜怪味,都好正常

-個烤乳豬份量唔多,伴以薄身汁,我宜家諗諗吓有機會喺燒乳豬滴出喺嘅肉汁同肥油煮出嚟
-個皮薄,外脆,但呢種脆又帶d"un"喎,並非真正廣東燒豬嘅脆
-但個肉就真喺超嫩滑
-底就墊咗薯角,味道ok啦
-如果個皮喺真脆,會喺1度好出色嘅主菜

5) 1000層napoleon
-1cut落去就feel都有d危............因為個皮都唔脆,所以發唔到響聲
-個皮除咗唔脆之外(可能喺d cream整腍咗佢),幸好都有牛油味,質感喺1層層薄片
-個cream好滑同好creamy呢,呢part的確唔錯,但咁多cream,食吓食吓都幾飽吓

6) tiramisu
-杯裝
-個cream部份多,又好滑,甜度比napoleon輕手,而蛋糕部份就偏少同濕,呢個好似喺杯裝tiramisu嘅特色咁


後記
1) 店內setting

2) 呢間餐廳喺1/2山pane vino嘅其下分支............所以我對佢某程度都有所期望,但唔知我喺咪叫錯嘢.............所以我諗我會再嚟1次叫番正常嘅意大利薄餅同pasta............咁就可以嚟個全面嘅評估


點樣去???
1) mtr灣仔站..........b1出口
 
2) 轉左.........直行

3) 前面有條馬路...........過咗到涼茶舖.........繼續向前行












沒有留言:

張貼留言