2008年11月9日 星期日

鈴木咖啡館@灣仔 - 勉勉強強

closed


地址 : 灣仔皇后大道東183號合和中心3樓321號鋪
電話 : 2527 8388
消費 : $52/head (ie total $104)
整體評價 : fair
 
nth visit
oct 30 08,2人嚟lunch,叫咗 :

1) 溫泉蛋肉醬意粉
-我無試到,但友人話個意粉唔太腍
-而見佢食個溫泉蛋時,個黃穿咗就傾瀉而出
-咁我估都應該ok嘅

2) 熱焦糖咖啡
-友人話唔夠香...........以咁嘅價$$$,可以有pacific coxxxx/starbxxxx嘅選擇

3) 棒子芭夫蛋糕
-我嗰日唔肚餓,所以叫咗個蛋糕+飲品就算喇
-其實有好多款蛋糕都好吸引,但因為個puff,所以我就揀咗佢
-未食之前,我同友人講,以前suzuki嘅蛋糕style/路線都唔似我頭先喺雪柜見到咁多款
-1叉落去就feel到蛋糕唔喺鬆軟嗰隻,入口果然喺有好輕微好輕微嘅小硬身,相信唔似新鮮貨,小小粗鞋,但勝在有好多棒子碎粒,所以幾香棒子味,個cream亦唔喺輕軟嗰隻,個puff皮都偏硬身
-not good

4) 熱抺茶鮮奶
-要+cream
-問咗waitress,知道已經+咗糖
-攪暈先飲,熱飲真好,可以將d cream溶晒
-個質感都幾thick,又滑,有綠茶味之餘,又無佢嘅"劫"味
-甜度適中,呢杯嘢真喺似樣兼有質素

 
點樣去???
1) 喺合和樓上

11 則留言:

  1. Deli Prince Club 美味少爷11/09/2008 4:15 上午

    i have never tried so far. but a blogmate asked me not to visit long time ago, she said there was no such need to wait time and money. but sometimes, i really want to try. in my experience when i pass by suzuki, it is not always crowded or we may say it is always not crowded. anyway, thank for your try.

    回覆刪除
  2. 反而自己唔係太鍾意鈴木既野食,唔知呢,感覺唔太好!d蛋糕同咖啡都唔係平同埋有其他更好既選擇囉!

    回覆刪除
  3. 你 上次去 既 comment 已經係 poor,今次重去? 你真係有實驗既精神,藉得嘉獎,就比一粒星你啦!

    回覆刪除
  4. green matcha latte?

    回覆刪除
  5. 硬身puff唔好食喎

    回覆刪除
  6. 上次試過個christmas log嘅經歷仲食呢Dcake? 係都食佢Dcream cake穩陣D喎!!

    回覆刪除
  7. apm嗰間都摺咗啦.

    回覆刪除
  8. 我都算是Suzuki Café的Fans,通常我飲炭焼咖啡。

    回覆刪除
  9. 我就唔多鍾意pacific coxxxx/starbxxxx的咖啡啦,好美式。

    回覆刪除

  10. 個杯套幾好用,可能係我大鄉里,未見過。

    回覆刪除
  11. 高級阿四 首席按摩師11/11/2008 6:23 上午

    呢間野我次次lunch去到都好多人嫁

    回覆刪除