2008年11月19日 星期三

La Maison Du chocolat@尖沙咀 - 再續前緣


地址 : 尖沙咀柯士甸道西1號九龍站圓方2樓2040A鋪
電話 : 2196 8333
消費 : $90/head
整體評價 : good 

2nd visit
nov 08, 08,順便嚟開,搵埋呢間新店,買咗 :

1) toffee eclair
-上次食咗朱古力味,所以今次試焦糖味
-但店員講比我聽中間喺朱古力味cream,但原來喺"拖肥"味,幸好唔太甜,完全唔似兒時嘅甜膩味,不過個人對此味1般,不太enjoy
-面嘅焦糖味醬亦非傳統嘅超甜,反而好似食到焦糖嘅微焦味
-個皮亦是好鬆軟,咬扁咗佢之後,佢會自己慢慢漲番上嚟
-個人還是喜歡朱古力味eclair

2) individual pleyel chocolate cake
-除咗朱古力味小蛋糕之外,仲有檸檬味,當然揀咗朱古力味啦
-size唔大
-cut開時feel到軟身,入口喺濃濃嘅朱古力味,濕度唔會好高,中等,但絶對1d都唔會乾,入口頗滑,1定無"鞋"口,質感都軟,有少少mud cake feel
-都幾欣賞呢個蛋糕


後記
1) 今次個女店長就介紹咗個紅莓醬朱古力蛋糕,外形喺elements先有得賣,因要慶祝呢間店新開張..........不過之後我唔喺即刻番屋企,所以無買到
 

點樣去???
1) mtr東涌線..............九龍

13 則留言:

  1. toffee eclair 賣相唔拎呀 ,個 individual pleyel chocolate cake 睇落唔錯喎,裡面仲鬆軟呢 !

    回覆刪除
  2. 上個星期先同朋友去過,d野食確實唔錯,值得推介架!
    得閒黎我個blog行下,留隻字呀!

    回覆刪除
  3. 朱古力迷, 下一個目標係乜呀?
    p.s. 咁多廣告o既??

    回覆刪除
  4. 咁多人賣廣告,唔爭在我都賣埋一份!

    回覆刪除
  5. i see, 我暫時唔對朱古力動心啦, 要減肥, elements都要避開一陣, 嗚嗚

    回覆刪除
  6. 你真懂享受人生

    回覆刪除
  7. 上星期買了三大袋 La Maison du Chocolat , 店員在冰袋內加入了好幾包乾冰, 讓我能安心的帶回家, 他們的服務態度令我非常欣賞.
    無計, 我住在離島, 沒有每天外出, 只能以此方式來享受 La Maison du Chocolat.

    回覆刪除
  8. 除了朱古力, 還有其他, 水果膏, 禮盒, 雪糕 ...
    我係為食鬼, 買得最多是醉櫻桃, 每天最小要吃兩粒

    回覆刪除
  9. 醉櫻桃 = 酒心朱古力, 內有原粒的有核櫻桃

    回覆刪除
  10. 影片 : La Maison du Chocolat 工場, 人手製作 http://www.youtube.com/watch?v=L2GlZHOlgc4

    回覆刪除
  11. 可惜講法文, 唔知佢講乜嘢

    回覆刪除
  12. 我只聽得明佢第一句 " 磅豬 "
    可能怕 D 豬廋左, 快 D 去磅下

    回覆刪除
  13. 可以知道你職業?

    回覆刪除