2008年11月11日 星期二

La Maison du Chocolat@金鐘 - 按捺不住


地址 : 金鐘金鐘道88號太古廣場2樓246號舖
電話 : 2522 2010
website : www.lamasionduchocolate.com
消費 : $135
整體評價 : good 

從精神食糧中知道pp有間新嘅甜品舖,oct 31 08嚟開,忍唔住就上咗嚟買咗 :

1) 4 red fruit & tea macaron
-嗰晚佢哋macaron嘅選擇唔多,好似得5-6款
-但呢個味好特別.........4種生果包括raspberry, strawberry, red currant, cherry
-皮喺薄,但咬落唔算脆,不過佢中間個朱古力醬心就幾厚同幾多(比起我食過嘅好幾家macaron),夠濕潤
-因為4種生果味道會帶果酸味,所以食晒成個都唔會覺得甜膩
-如果個皮做到脆就真喺perfect喇

2) chocolate macaron
-大致如上
-味道選了這個最穩陣嘅,所以無嘜問題,好朱古力,但無嘜特色
-所以下次還是選d混有其他flavor好d,例如vanilla chocolate/ caramel chocolate

3) chocolate eclair
-呢個喺我嚟呢間shop嘅原動力
-全條eclair比平常嘅長大約有3-5成
-面層嘅朱古力醬好杰,好軟亦好滑
-裡面嘅朱古力醬亦1樣,只喺無咁杰啫
-整體味道好dark chocolate,1定滿足到chocoholic嘅甜齒
-個皮好軟熟
-但我鍾意食puff喺因為佢個皮嘅特別質感同自然蛋/牛油香,不過就喺因為濃濃嘅朱古力味,所以搶去了感受這個皮嘅部份享受
-如果裡面個朱古力醬變成custard cream又唔知會唔會比較balance d呢??

4) delice
-全件有如1件藝術品..........好以講得有d誇張,hahahaha
-面層嘅朱古力醬好滑,好朱古力,但就呈小小波浪型,應該同eclair上嗰層朱古力醬相同
-下面嘅朱古力蛋糕同cream都有好濃郁嘅dark朱古力味,又軟滑
-味道都小甜架.............但對我嚟講絶對可以接受有餘啦,hahahaha
-有質素,朱古力痴1定啱


後記
1) packing..........同我每款蛋糕入1個盒,幾豪華,唔緊要,條數已經打埋入件cake度,唔洗替佢擔心

2) service好好,由我入去望吓望吓開始,每個女店員已經好想serve你..........同你逐1介紹同講解,有問必答,又夠笑容同耐心..........你知啦,我都好多嘢問,唔買嗰d都要問埋架嘛 

3) 全店都由女店員打理,亞女店長都好nice,佢都幾sweet架,唔多hard sell咁推介我佢哋嘅朱古力同軟身啫喱糖...............但佢哋嘅黑朱古力濃度無記錯都喺去到71%啫,我成功地呃到佢請我食1粒caracas,即純黑朱古力,小磚型,內喺黑朱古力ganache..........只喺食到最後先feel到小小酸味,但ganache部份就無jean paul hxxxx咁濕潤 

4) 據店長講,佢哋嘅蛋糕類喺香港每日做,但朱古力就直接飛嚟

5) sweet sweet女店長講nov 01, 08,elements就會開另1分店

 
點樣去???
1)mtr金鐘站.........pp出口

沒有留言:

張貼留言