2008年11月28日 星期五

西苑酒家@銅鑼灣 - 拍案狂呼2

地址 : 銅鑼灣恩平道28號利園二期一樓101-102室
電話 : 2882 2110
消費 : $280/head (ie total $11,200)
整體評價 : excellent
 
承接part 1 :

14) 魚湯浸豆苗
-全晚最清嘅主菜
-初時以為配以冰豆腐,原來喺厚身腐皮,每層好薄又滑,好腐竹味

15) 龍蝦海鮮貴妃湯伴炸鍋巴
-個湯底鮮甜,有d帶子粒,菜遠粒,再有2款米(煮過同炸過),所以飯都有2個口感
-嫌唔夠炸過嘅米,另外上咗1碟,比自己再+

16) 金沙蛋散
-其中1個食家最鍾意就喺呢個
-初時我諗住喺1般嘅鬆化+糖膠嚟食嗰隻
-原來喺咁嘅
-每層好薄,亦好脆身,碰1碰就散開
-伴以花生糖粉,當中帶有d奶香味
-唔會好甜

17) 果盤
-因要保留食力,只喺淺嚐咗哈密瓜,超甜

18) 杞圓菊花糕
-完全喺菊花茶嘅固體版
-好清甜
-食咗全件都唔會膩住個肚,好似陣風咁
-你知啦,食到呢味根本每個人都好飽,好飽,唔佔胃嘅空間好緊要

19) 雪影杏汁包
-大家好期待嘅甜品終於嚟啦
-未上時,佢哋要去washroom前,都會托咐身邊信得過嘅人同佢講 : "唔該幫我睇住個..........包(杏汁包)呀!!"...........你話幾緊要呀~~~~
-我未食過,但見到其他食家嘅渴望程度同緊張程度,令我都好心急會1會佢
-去到呢味,我已經飽到上心口,就分咗1/2個比1個食家,佢10分之樂意幫我
-其實唔喺好大個,"meet"開佢時就知度個墨西哥皮好鬆,皮薄,熱度好夠
-先食落個杏汁餡度,好軟膏狀,又香滑
-個杏仁味真喺好濃好濃,足料,絶不欺場,不負眾望,實至名歸,hahahaha,食到儍咗


後記
1) 今次好感激攪手之前同行政總廚嘅安排,以呢個成本價食到呢餐(有特色又出色),10萬個讚

2) 因傾好咗唔收開瓶費,所以食家大約共帶咗6-7枝紅酒+白酒同大家分享,我就淺酌以下各1杯

3) 食到尾段時,攪手請咗亞行政總廚出嚟見吓大家,全部人都報以熱烈掌聲同歡呼聲............(我當然叫咗2聲啦............hahaha,好少食到咁passionate),最衰我唔識吹口哨,否則我實嚟個好響嘅口哨..........有食家直頭同佢影相添呀!!...............做廚師可以得到咁多人嘅欣賞+讚許,真喺夫復何求

4) 好罕有咁將1個飯局分2篇寫,咁我唔想cut d相,呢1餐好值得我詳細嘅報導因大開"食"界,有幾款菜式我都喺第1次食

5) 今次喺我參+嘅大型飯局中,最有質素,而且呢枱嘅氣氛都好唔錯。雖然我只有數個見過吓,但1講到食經,大家好似world w/o stranger咁...................有2個仲讚我嘅食評(相靚同鍾意睇我寫嘅嘢...............hahaha,我都知喺客套說話,但我都好開心架..............hahahaha)
 

點樣去???
1) 假設你坐mtr銅鑼灣站............渣甸坊出口............之後轉右

2) 行到去個corner位有間雪糕店xx dolce.........之後轉左

3) 不停向前行............向利園嘅方向進發

4) 向前行多少少..............左手面就會見到呢個玻璃門

10 則留言:

  1. 杞圓菊花糕同柱花糕差不多樣喎,仲有雪影杏汁包我都相食 !

    回覆刪除
  2. yes its a ok rest!

    回覆刪除
  3. 上一次,你话我唔识搞網站,这一次我搞了一个美容网站,都几好哦,来睇睇,网址系: http://meirong9.cn
    以下系網站图片

    回覆刪除
  4. 依間野你真係激讚喎!!!
    其實我都同意中菜好食起來真係可以好好食, 不過覺得好食同鍾意食係兩樣野, 我始終鍾意西餐/甜品多好多呢~
    p.s. 我公司今個星期開始炒人, 聽講目標係10%, 即淨hk office都會有30-40人要走, 都幾恐怖.. 其實佢唔係冇錢, 最近仲趁低價進行收購添, 但另一邊廂又炒人, 令morale勁低落囉...

    回覆刪除
  5. 杏汁包同龍虾湯好正

    回覆刪除
  6. Hello, my friend Kitty嚟探你喇 寒冷天氣警告 ~~ 天氣會逐漸轉為寒冷 記得要著多件衫呀 唔好病倒ar

    回覆刪除
  7. 真係意猶未盡,諗起都開心…

    回覆刪除
  8. 如果兩個人去叫?食好?請推介推介

    回覆刪除
  9. i wanna try this too! soooo attractive la!

    回覆刪除