2008年11月5日 星期三

敬輝農場@南生圍 - 農家真正私房菜

敬輝農場
 
地址 : 新界元朗南生圍(由坳頭紅毛橋蔬菜批發市場沿錦田河直入2分鐘車程)
電話 : 9621 7239
reference link : www.green-walker.com
消費 : $45/head (ie total $900) +$7豆腐花
整體評價 : very impressed
 
oct 25, 08行完南生圍,20人嚟開飯,分咗2圍食 :

1) 豆腐花
-我行到好口渴咁入嚟..........最終放棄唔叫飲品,揀咗食豆腐花.........因汽水邊度都飲到
-滑度好夠,豆味就欠咗少少,不過勝在無燶味
-糖水唔太甜(因我唔鍾意+黃糖.......破壞晒個質感)........但還尚可以滿足我嘅甜齒

2) 梅菜扣肉
-第1味正餐
-好肥嘅5花腩,但肉還是未夠鬆
-醬汁都好濃味,如果唔用嚟送飯,齋食都會幾鹹吓

 3) 番茄魚湯
-聞落好香好濃,如果佢可以+番少少鹹就真喺perfect喇

4) 炭燒豬串骨
-+咗自家蜜糖,所以好清香甜蜜
-不過睇樣都見到佢燒得過咗火位........有些位置燶晒,所以整體肉質唔juicy
-可以做得好d

5) 錫紙焗東菇
-雖然東菇唔喺咩花菇,但好滑身,亦唔會好薄身
-當中有少少蜜糖嘅甜味
-不錯

6) 番茄蛋
-賣相好靚
-蛋炒得唔會老.......不過可以再嫩d就更佳
-又喺食到好明顯嘅蜜糖味
-我終於忍唔住問點解咁多味都食到蜜糖嘅
-原來佢哋唔用砂糖,只用蜜糖
-用嚟送飯又1流

7) 釀絲瓜
-每舊絲瓜頂都貼上肉球,食到鹹蛋,肉碎同鮮味(因有蝦米份子)
-個做法好有特色同心思.........見唔到有蝦米,但就食到佢嘅鮮味

8) 明爐燒烏頭
-呢個真喺好得
-先有荷葉包住嚟燒,聽聞燒嘅時間都要幾耐,大約40分鐘到
-起咗皮之後,個肉好完整
-原來條烏頭喺自己農場嘅養魚
-肉滑,juicy兼無泥味
-正

9) 3色蛋肉粒
-個底墊咗小白菜,估計都喺佢自己種嘅有機菜
-無嘜點feel咩味,但d餸上得好快,食慢d,都覺得食唔到最佳嘅味道
-味道豐富,好夠味,但亦唔會太鹹


10) 釀大茄
-賣相好colorful
-其實每個番茄都好大個架
-中間挖空用嚟蒸蛋
-雖見唔到蝦米,但絶對食到出有好濃嘅蝦米味
-好住家feel,但又不失創意
-略嫌個番茄肉自己蒸得腍咗,所以會咬落去唔多唔少都會有水

11) 新鮮蔬果沙律
-有青瓜,沙葛條同菠蘿
-個醬喺花生醬嚟
-清清哋,都不俗

12) 睡蓮茶 (送)
-用咗新鮮烘乾嘅睡蓮花去泡
-初時我哋太心急,唔記得要局耐d先"針",所以無味
-後來見隔離枱嘅友人都未飲就醒起喇
-所以第2,3杯就先飲到睡蓮嘅清幽花香味..........好難形容
-味道唔會濃烈,但溫醇清甘..........好有自己嘅性格


後記
1) 先多謝友人攪呢餐飯局
2) 食農家菜,最少6位起先有得食..........其實佢每味餸都無名,佢我自己編比佢架咋.....................而且我估未必次次有得食

3) 其實呢個農場主要喺sell人嚟魚塘釣魚.........睇佢示範撒網捕魚,行荷塘,行浮橋,睇有機菜田,摘睡蓮,燒野食............不過我哋全部skip晒..........1嚟就食
    
 
4) 有個魚池

5) 當日輝哥有燒黃心番薯...........但overcook咗,所以佢話唔賣得........但仲話10月嘅番薯未夠好,11月會好d

 
6) 今餐食嘅喺廚師嘅誠意,簡約創意同心機............有好幾味都可以做得好d.............店員都話佢d嘢喺下價嘢.......無用味精,為咗要做到豐富嘅味覺,所以盡量足料,用新鮮料,蝦米,自家蜜糖,元朗醬園出嘅生抽(唔喺亞蘇介紹嗰間)去帶起個味
 
7) 但如果味道改向輕手d,會更貼近農家菜嘅住家feel
 
8) 友人問我覺得ok嗎.............最後知道每人只喺收$45,我都禁不住喺輝哥面前話好抵..............輝哥(幾有性格cool)...........即刻同我講個奉獻箱喺後面(個農場應該喺由教友開)


點樣去???
1) 喺新元朗中心搭的士最近

9 則留言:

  1. HKD45一位好抵食呀! 兩味有蕃茄的都放了很多蔥呀!! 

    回覆刪除
  2. 當然 jj 姐唔會為一串串燒而去睇雀啦,原來食 d 咁特別既私房菜! 釀大茄個 idea 好正,有一集 so good 都有觀眾做左一個類似既茶式,不過阿蘇唔識得欣賞,哂氣! 不過要蒸到個蛋熟又令到個蕃茄唔過淋,都好高難度…唔…有乜計? $45 per head,抵到爛!

    回覆刪除
  3. 我覺得D餸好有 元朗 Feel 呀 !

    回覆刪除
  4. 個烏頭睇黎係最吸引...

    回覆刪除
  5. 好抵呀...$45一位..邊度搵呀...
    個釀蕃茄好正咁...真係要去試下先得
    你唔介意我印D資料出嚟麻

    回覆刪除
  6. 好平呀,點book嫁?

    回覆刪除
  7. 釀大茄幾好, 個樣好靚, 好唔好食呀?

    回覆刪除
  8. 上次我入南生圍 都有路經此餐廳

    回覆刪除
  9. 好似已轉手,不過睇黎 08 年既都非常好味!
    http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/food/art/20120501/16296128

    回覆刪除