2008年11月28日 星期五

西苑酒家@銅鑼灣 - 拍案狂呼1

地址 : 銅鑼灣恩平道28號利園二期一樓101-102室
電話 : 2882 2110
消費 : $280/head (ie total $11,200)
整體評價 : excellent

咁啱呢個局嘅前1晚,"家拎哥"喺電視介紹,nov 17, 08 join咗個大型飯局,好早已經報名,40人共分3圍,食咗 :

1) 仁稔
-先嚟個特別嘅佐膳小食,不過呢味絶不啱我,pass~~~
-不過聽食家講因有蜜糖調味,所以淡淡果香帶著爽甜口感


2)  松露燒野菌
-靈魂所在喺個松露味,嗰種幽香點都搶唔到佢
-唔同平時嗰d話有黑松露sauce,但食唔出,呢個好明顯

3) 大哥叉燒 x 2
-你唔好睇佢全件都好瘦,無嘜肥膏就好實/"un",sorry...............佢好腍,切到咁厚身都好腍
-還有佢自己嘅肉實,蜜糖味合適,對我嚟講唔會過甜
-我哋先食1碟,後來應該喺其他枱要+追,所以大圍都有多1碟
-見到第2碟時,我wow了1聲,因1碟都喺每人食到1"舊"咋,唔多夠喉,要encore

4) 燒鵝肝腸
-外皮乾身,聽攪手講,共焗咗2次先有呢個效果
-所以皮幾脆,之後就喺強勢鵝肝嘅甘香味

5) 招牌化皮乳豬
-呢隻豬都幾肥厚(多肉)吓
-合格有餘

6) 馳名爵士湯
-呢個睇咗"家拎哥"嘅介紹,就知爵士喺指鄧肇堅嘅住家湯食譜
-入口好甜,"痴"口度唔高,所以唔會過份比雞腳
-但嗰種甜度唔喺鮮甜(唔似枱上見到嘅食材-雞腳,花膠,瘦肉,螺頭),而喺果甜味,原來攪手話佢哋用咗蜜瓜

7) 古法醬燒琵琶鴨 (訂)
-其實攪手已經提咗我食脊位最正,不過到我挾時,我又唔記得咗

8) 紅酒燴連皮牛尾 (訂)
-大廚清得好乾淨
-坐旁邊嘅食家幫我挾咗1件無皮,肉質帶彈性,味道夠味,個汁1點都唔會好糊"杰",其他人話佢個皮炆得好夠火喉,所以腍
-我少食牛尾都覺得做得好味,嗜牛尾者,無不大讚

9) 古法炆老虎斑尾 (訂)
-因用瓦煲關係,所以保熱能力特強,上枱時,個汁不停卜卜吓
-個斑尾肯定好新鮮因肉質纖維富有彈性,又滑,juicy
-呢味難得之處喺條斑嘅質素,好貨難求
-攪手好專業,要求咗個煮法,唔好將佢勁炸,要"拖"吓油就算

10) 粵式枝竹扣羊腩
-肉嫩,羊味濃,食家建議揀皮厚嗰d羊味更正

11) 荷塘芥蘭炒肚尖(訂)
-個肚尖真喺爽口
-但個人還是喜歡芥蘭嘅清甜兼無渣

12) 蟹粉扒豆腐
-豆腐好滑
-其實大廚明顯比足蟹皇料,不過佢嘅酒香甜度over咗,所以蟹粉味道明顯同平時食嘅唔多同
-全晚呢味嘅欣賞度低d

13) 炒鴿鬆伴生菜包
-個生菜包望落都好新鮮,入口好脆身
-我包咗1個嚟食,鴿鬆味度唔會過鹹
-其他食家頗為欣賞個鴿鬆,佢哋多數淨食,有人建議多d炒米粉絲,口感會仲正
-不過鴿鬆1貫都唔喺個人好like嘅嘢

............未完............記住仲有part 2

8 則留言:

  1. 爵士湯我次次去lunch都會叫呀, 好好飲!

    回覆刪除
  2. 今早在公司不開心, 但見到此post, 心情好了點...

    回覆刪除
  3. 唔怪得拍案狂呼啦,真係令人羨慕妳o既口福!

    回覆刪除
  4. 點解自己去食唔返呢? 要識人先有咁高水準? 咁介紹亞行政總廚我識吖,唔該。定一話訂位果陣"響朵"就得呀?

    回覆刪除
  5. You are so nice and kind-hearted... Good health to you always...
    Today is cold and take care...

    回覆刪除
  6. 理解嘅。唔記得鬧妳,有咁筍盤都唔預我,作妳死咩?

    回覆刪除
  7. 好搞笑啊...
    我明天去順德漁鮮同好朋友celebrate birthday ar...

    回覆刪除