2008年11月4日 星期二

元朗南生圍 - 觀鳥

oct 25, 08,1大班友人去觀鳥

大部份人都喺由元朗廣場搭的士入去(~$33)....................
我哋就喺沿住呢條馬路1路行,1路睇


友人仲帶埋支單筒+腳架
從鐵絲網影入去

喺1段有高身類紅樹嗰part,會特別多鷺鳥棲息
鸕鷀1到5點鐘左右,就會飛番d樹頂尖.................你就見到呢個奇景.............嗰d唔喺樹葉
雀仔結伴回家

去到後期d嘅泥灘,見到有發燒友擺咗呢支鏡..............我哋緊喺每人都去哄吓啦
怕羞草




後記


1) 其實每人都要自備望遠鏡,但我自己無,亦無問人借..............因為我醉翁之意不在鳥...........你哋睇下1篇blog就會知道

 

2) 宜家嘅鳥唔算多............可能再遲多1個月數量同品種都會多d..........今次聽佢哋講有小白鷺,鸕鷀,長腳鷸.................

 

3) 今次嚟南生圍,比我今年初嘅改變咗,因見多咗掘泥起土嘅興建工程.............咁樣會好影響候鳥/留鳥嘅數目

5 則留言:

  1. 我係元朗住咗幾廿年,都冇去呢到呀 !

    回覆刪除
  2. d雀仔係樹枝頂果張..最靚.

    回覆刪除

  3. · 大家交流吓扮靚心得吖 ...

    · 網誌很好 支持 ^o^

    希望可以把網誌來我們 吃喝玩樂 發表
    有時間入嚟有空來坐坐喇 !!! 開心吓 ~
    http://club.lady-kingdom.com/ 打攪了 !

    回覆刪除
  4. HAHA!個時我得DC仔! 咩都影唔到!

    回覆刪除
  5. 我星期日都去左。不過我係坐“元朗樂悠悠”的免費車係山貝村入口入的。要坐橫渡船,經過桉樹林先去到觀鳥位置。經過橫渡口和桉樹林,我驚嘆元朗D鄉村地方都可以0甘靚。我好中意個桉樹林,覺得真係好正。當時都好多人係度畫同影相(當中竟然有影婚紗相的)。一句講曬:正!!!

    回覆刪除