2008年4月28日 星期一

Haagen Dazs@尖沙咀 - 瘋狂雪糕之夜


地址 : 尖沙咀柯士甸道西1號九龍站圓方1樓1106號舖
電話 : 2196 8328
消費 : $75/head (ie total $450)
整體評價 : good
 
apr 15, 08,6人來重鎚出擊,叫咗 :

1) 醉人芝士餅
-嗰日嘅tiramisu賣晒,同店長商議可唔可以用其他甜品代替,女店長好體諒我哋想行使信用咭個優惠,所以換咗個brownies比我哋。女店員仲多次講明因為今次佢哋stock out咗tiramisu先會有呢個安排,佢真喺好好,好窩心呢,所以好多謝佢
-因為haagen dazs緊排主力"谷"baileys,所以個優惠1定有球喺baileys
-以下喺baileys+belgium chocolate
-最令我意想不到喺個brownies,朱古力濃味不突止,仲帶微暖,好軟身,入口好melty感覺,中間有nuts,亦好香同鬆,有d似zxx嘅mudcake咁,好掂,好出色
-食過haagen dazs嘅雪糕就知道佢嘅出品唔會差得去邊,所以唔多講

2) 醉人芝士餅
-同以上個原因1樣,換咗brownies
-baileys+哈密瓜

3) oriental romance
-呢個喺行使haagen dazs嘅baileys優惠,叫2個有baileys嘅款式,就送3球
-strawberry cheesecake+green tea+rum raisin
-內有咖啡凍粒等

4) baileys之夜
-cake roll內都喺baileys雪糕
-baileys+cookies chocolate

5) 繽紛3文治
-strawberry+baileys
-但個蛋糕3文治就比較硬身咗,所以認真麻麻

6) 雙球 x 3 (信用咭優惠 : 買1送1)
-咁即喺6球變12球,但收6球$$$$,但個條件喺每set雙球都要有1球baileys
-呢個優惠其實供外賣,但女店長經我哋游說1輪之後,比我哋坐喺度食,真喺收外賣$$$$,無擺到+1。估唔到佢最後用咗堂食碗嚟serve
-其實食到以上咁多球雪糕都理應夠皮啦,但喺呢班新朋友好強(甜品方面)...............我真喺甘拜下風 

見佢哋傾緊點叫先最抵,come up以下對話

我 : "咁我哋即喺打算叫幾多球呀?"
友人 : "12球,我哋每人再揀2球口味啦"
我 : "如果換咗喺$$$$$就好啦,12球$$$$$喎"
友人 : "hahaha"
我 : "我真喺食唔到2球呀,我只能照顧到1球咋,你哋不如果攞埋我個quota啦" 

-咁做就咗以下12球嘅壯觀畫面。最後,我就食咗1球的summer berries



後記
1) 呢班友人雖然第1次見,但我哋都食得好開心,因為佢哋好nice,又精打細算。有1樣嘢可以肯定喺,識到佢哋真喺有運行,因為日後會成日有食神

2) 不過原來佢哋當中食甜品最堅嗰個都未嚟...........我諗佢哋都咁嚇人,我第時有機會見到主角,真喺會5體投地................真喺今晚高人特別多

3) 原來女店長認得呢班食友(講得出佢哋上次叫過嘅嘢),純因為佢哋上次個食量嚇人。要讚吓呀女店長個服務同記性都超超有水準

4) 今餐好抵,因為友人度過最抵嘅叫法,所以叫咗個滙豐優惠+haagen dazs堂食優惠+haagen dazs外賣優惠 

5) 食完今餐甜品宴,真喺有好幾日無食甜品嘅意慾,hahaha
    

點樣去???
1) mtr(東涌線)九龍站

8 則留言:

  1. 好想食惹~
    好似好好味咁...

    回覆刪除
  2. 唔駛叫咁多雪糕食呀

    回覆刪除
  3. 雖然好壯觀,不過我剩係見到咁多雪糕都有好幾日無食甜品嘅意慾

    回覆刪除
  4. 咁今次咁食法,實肥喎

    回覆刪除
  5. 又真係好瘋狂喎食咁多雪糕!

    回覆刪除
  6. Mmmm, i like Haagen Daz ice cream too! so fatty but so tasty!

    回覆刪除
  7. 我地呢度都有,上次一家大細,食完心都痛呀!因為開餐都夠!

    回覆刪除
  8. 五、六個人食雪糕埋單要成千五披索呀,有心臟病就發硬呀!

    回覆刪除