2008年4月20日 星期日

COVA Ristorante & Caffe@中環 - 幼滑雪糕

COVA Ristorante & Caffe

地址 : 中環歷山大廈2樓203號店
電話 : 2522 1833
website : www.cova.com.hk
消費 : $48/head
整體評價 : impressed 

apr 3, 08,叫咗1杯2球雪糕 (即medium size) :

1) 開心果+蕉
-開心果 : 好香果仁味,都幾似開心果隻味
-蕉 : 幾自然嘅蕉味,都濃
-2者都好幼滑,個黏度同充實度比起我鍾意嘅xtx高


後記
1) 佢好多味道都寫咗個意大利名,eg白桃,apricot,牛奶,所以有咩唔明,就要多口問吓
   
2) 未決定呢2個味之前,仲試咗個白桃,乳酪,青檸sorbert 

3) 其實今次我最想食tiramisu味同熱情果味,不過無。之後我又多口問吓佢其他分店,邊間仲有雪糕賣,如果無聽錯,你仲可以喺世貿(銅鑼灣)同又1城(九龍塘)搵到 

4) 原來要cone同cup唔同$$$$,大約cup貴過cone$4,我又多嘴問點解,佢話個紙杯貴d...........咁真喺用者自付囉.................

5) 服務10分好,當我邁向佢哋個餐廳時,已經有個女職員4萬咁上前問有咩幫到我...........當我買完之後,佢又4萬咁同我講bye bye..........好warm


點樣去???
1) 坐mtr中環站............置地廣場出口............再由室內天橋通往商場

3 則留言:

  1. 四十八蚊的 無咁豪呀

    回覆刪除
  2. 但成日咁時運高,好易無晒維他命m喎

    回覆刪除