2008年4月16日 星期三

Jenny Bakery@赤柱 - 香酥杏仁片


地址 : 赤柱新街11號1/F
電話 : 2813 8568
消費 : $80/罐
整體評價 : impressed 
有日入開赤柱,嚟撞吓有無杏仁片,又有喎,咁就1盒啦...........以前都有寫過,但無相,今次同大家睇真d

-仍舊用bear bear熊"莊"

-亦喺1罐唔喺好多片,大約1x塊左右
-還是薄薄的1,杏仁片份量10,片與片之間都喺用蛋漿+牛油"痴",童叟無欺。基本上1打開個罐就好香,好香。杏仁片烘到好香口,鬆脆,好有果仁香,小甜,但杏仁味唔濃,最重要喺好新鮮,唔會食到1/2點油"益"味。建議在3個月內食晒佢..........hahaha當然無難度啦

-友人初初食時就講ok,我心諗你個嘴真喺刁喎,咁仲叫ok咋.............後來食多1,2塊就同我講食落又幾好食,又問我喺邊度有得賣同幾多$$$$

後記
1) 回想起,12次食,都喺舊同事請

2) 其實佢d產品,好多我都試過(4 mix+8 mix曲奇,菠蘿酥,馬豆糕),淨喺想食佢個芝士蛋糕,但因為之前嘅lunch還未消化,所以嗰次無試到。但唯獨杏仁片就有魅力令我食完再想食

3) 宜家賣到$80/,睇嚟又+咗價

4) 其他branch可以喺銅鑼灣,中環搵到,有心食佢d產品,建議先致電訂貨


點樣去???
1) 用你嘅方式去赤柱大巴士總站

2a) 由樓梯行落嚟.............向左手面行

2b) 或者可以落斜坡..........可以喺樓梯右手面角位搵到...........之後向前行


3) 經過屈臣氏.........就會開始見到呢d賣遊客紀念品舖

4) 比2間遊客紀念品舖夾住呢個building就喺..........上1樓

5 則留言:

  1. 第二篇都仲係赤柱既?

    回覆刪除
  2. 咁快就終極赤柱篇,快o左d喎

    回覆刪除
  3. 真的很細心... 謝謝妳...

    回覆刪除
  4. 我仲以為1x塊,即係一蚊舊,以為妳打錯添,原來我窮人大想頭!

    回覆刪除
  5. 呢個熊仔罐係上次我買4 mix既 Packing, 原來入面裝乜野係冇規定既!
    不過你真係好細心, 有晒圖教人去買。

    回覆刪除