2008年4月24日 星期四

真香蛋卷@元朗 - 小家製作

地址 : 元朗大馬路124號E地下
電話 : 2476 1334
消費 : $28/head
整體評價 : fair
 
之前在飲食xx睇到,跟指示apr 08, 08嚟,買咗 :

1) 長蛋卷 ($18)
-1盒8條,都幾貴
-入口真喺好脆,亦有少少蛋味,唔甜,但亦因為個濕度好低,所以就幾乾口吓,1定要有杯水/飲品伴住食
-亞伯建議唔開口,可以放到3個星期,開咗就即刻食晒佢,唔喺因為變壞得咁快,只喺想保証到個脆口性
-個人還是喜歡北角嘅德成x多d,因個蛋香味同牛油味會重好多,條蛋卷亦會捲多幾層,不過就唔喺脆口style


2) 綠豆烤餅 ($10)
-本來買完蛋卷,正在補番幾張相時,有個熟客auntie同亞伯吹水..........講到呢樣嘢好好味,auntie1個人就食晒成包,仲推介我買
-問咗,開咗之後1星期內食晒就ok
-1盒8個,個皮似老婆餅嗰d咁,但就無咁多層,裡面喺豆蓉+糖,比較乾同鬆身(似液晶狀),所以小心1路食,1路跌,唔太甜,入口唔覺油
-ok喎


後記
1) 其實仲有好多嘢賣,好似盲公餅,鳳凰卷,肉鬆蛋卷,芝麻餅............

2) 舖頭有1個熱板,今次不停出緊鳳凰卷

3) 亞伯好nice,當我問佢有無咭片時,佢好開心匆匆找完$$$$比我,就即刻去攞,點知找錯$$$$,我緊喺追番啦,hahaha。佢同我講自從飲食xx登咗佢哋出嚟之後,就多人嚟咗。我同亞伯講,我都喺睇咗先識嚟搵,平時我淨喺大馬路行,唔會入呢條巷 

點樣去???
1a) 坐巴士(例如264m, 269d, 869,968.......等)最方便..............在大棠站落車,已經喺citibank旁呢條巷

2a) 入去第5間舖左右就喺


1b) 坐lrt就大棠站落.............過馬路去恆香條嗰邊條lane...........向右手面行........會經過pccw

2b) 繼續向前行............就會經過聖安x餅店

3b) 繼續向前行............就會到citibank旁呢條巷

4b) 入去第5間舖左右就喺


5 則留言:

  1. Deli Prince Club 美味少爷4/24/2008 7:32 上午

    i should try the egg roll from tak shing in north point asap. i know it is said to be the best.

    回覆刪除
  2. 近戲院o個度喎

    回覆刪除
  3. 去完德城買蛋卷,再行過隔離鳳城食飯,一石二鳥! 不過要試 d 蛋卷係咪正,最好既方法都係食到成口都係蛋卷既時候,大大聲同你對面既人講出馮寶寶既老豆叫乜名,等你個 friend 決定邊款蛋卷比夠鬆脆!

    回覆刪除
  4. 據親戚報料, 德成號好誇張, 農曆年嘅單中秋已接, 跟住散客(零售)就唔做, 所以唔係成日walk-in都可以買到, 各位要試就要注意咯!
    我都鍾意食德成號, 但平日通常買華園頂住癮先

    回覆刪除
  5. 樓下位卜友講得對, 我上年中秋節去德成買比姐姐個囡囡吃, 佢竟然話
    買哂了... 但個老闆同伙計都好友善的... 唔好意思說了多次...

    回覆刪除