2008年4月20日 星期日

Burgeroom@銅鑼灣 - 塊漢堡中間比較生

地址 : 銅鑼灣加路連山道7號地鋪
電話 : 2890 9130
website : www.burgeroom.com
消費 : $68/head
整體評價 : fair與good之間

上次嚟開呢頭食紅豆沙,就發現呢間新嘢,嗰時佢開咗無幾耐,門口仲有花牌。apr 03, 08因有事去咗銅鑼灣1趟,順便食個early dinner,叫咗 :

1) classic burger
-有1塊漢堡,番茄片,羅馬菜同醬料,支旗就插住d酸青瓜片
-醬料在出面大枱(電腦旁)自己+
-因為我落咗order之後聽住ipod,等咗唔知幾耐我先發現個包ready咗,之後又喺度勁影,所以入口唔會好熱
-個包都有番咁上下,但就無shake 'em xxxx/ triple x咁誇張大
-個麵包質素ok,起碼都鬆,但又唔可以叫得喺好
-d番茄同生菜都好新鮮,個醬唔太"杰",可惜1路食,個流失率都幾勁,益晒包住個包張紙巾
-塊漢堡夠肉香,juicy,嫩,我用嚟揸住個包隻左手,洗完後都充滿香味,不過中間d肉仲未熟,但又未至於出血水,當然中間唔會熱添啦。我唔知呢個喺此店個style/佢失咗手。雖然咁唔喺唔食得,但個人唔多喜歡咁嘅口感。如果能夠熟d,肯定會大大提高個享受度
-但喺1路食,d汁1路漏,都幾狼狽吓,唔怪之得我上緊網時,不時就有人嚟攞紙巾啦


2) snapple peach ice tea
-入口貨,無問題


後記
1) 店內個setting
    

2) 佢嘅漢堡包,可以有煙肉,磨菇,辣。除咗牛之外,亦有雞肉,帶子,龍蝦,同齋漢堡 

3) 自助式,有網上,咁我就可以玩夠先叫嘢食 

4) 為咗影上面漢堡包close up,個包嘅油就由我手心流到去手腕..........我隻錶好無辜咁"lai"晒
 

點樣去???
**其實有d巴士路線..............個站直頭喺加路連山道有站 
1) 假設你坐mtr銅鑼灣站............渣甸坊出口............之後轉右


2) 行到去個corner位有間雪糕店xx dolce.........之後轉左

3) 不停向前行............向利園嘅方向進發

4) 過咗右手面嘅利園之後..........繼續向前行

5) 去到街口...........過右方嘅斑馬線..........去到中間嘅3角型位

6) 再揀左方嘅斑馬線過...........去到間老式麵包舖(丹x)

7) 麵包舖嘅右手邊條街就喺加路連山道...........向前行大約5-6個舖位就到

10 則留言:

  1. 你 d 飲食 review 好似排山倒海咁黎,我 suggest 你好似 Deli Prince 咁快趣 d 分區,如果唔係遲 d 至做就好麻煩啦…

    回覆刪除
  2. 唔 overcook,夠 juicy 係我 prefer 既 style,不過如果唔熱就差少少囉…

    回覆刪除
  3. 係囉 唔夠熱就差d喎

    回覆刪除
  4. 都好詳細喎個地點指引,好Pro呀!

    回覆刪除
  5. 積極減肥中,幫唔到你 verify,sorry!

    回覆刪除
  6. okay....用地區都 search 到,that's good!

    回覆刪除
  7. 嘩..你好細心啊...教埋人點去... 勁~~

    回覆刪除
  8. 嘩~~就咁睇個burger好大個 塊漢堡都好厚

    回覆刪除
  9. 你咁愛食.唔怕肥咩??
    我怕肥架,但又想食好野.....好矛盾

    回覆刪除
  10. 係...........不過......呢間野..我尾埋眼都識行.......因為我就係住呢頭.......

    回覆刪除