2008年4月19日 星期六

沾仔記@中環 - 抵食夾大件


地址 : 中環威靈頓街98號地下
電話 : 2850 6471
消費 : $21/head
整體評價 : fair與good之間

apr 3, 08, 自己來quick lunch,叫咗 :

1) 雲吞麵
-1碗3粒大雲吞,皮薄,粒蝦餃的確充斥住分明嘅蝦肉,鮮味ok啦,但就無嘜肉,就算有都比較鬆散,所以味道唔喺太豐富
-個麵就爽同彈口,呢個就唔錯

2) 檸檬茶 x 1盒
 

後記
1) 店內個setting

2) 上菜速度好勤快


點樣去???
其實呢度有好好幾條路去
1a) 由鏞記嗰條威靈頓街向上環方向行..........慢慢行大約5分鐘就到

 

1b) 上中區電梯.........上1段.........見到威靈頓街嘅樓梯

2b) 落到地下........轉右行........幾個舖位就喺

9 則留言:

  1. oh....賣飛佛! 生麵彈牙,雲吞大大粒,正! 雖然話正宗既雲吞應該有豬肉,不過我鍾意咁樣,好似健康 d 因為唔知佢 d 豬肉有幾肥! 重有個湯底,雖然有 d 味精,不過我通常都飲剩好少! 不過我多數去 干諾道中 既分店,貪佢夠大間,比較多位!

    回覆刪除
  2. d 麵應該 al dente,相信你都冇機會 complain....

    回覆刪除
  3. 呢期又變番介紹中環既?

    回覆刪除
  4. 看得出看得出

    回覆刪除
  5. o向中環有咁抵o既野食,真係幾難得喎!

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意食沾仔記架,不過以前去開老店...好迫,不過d嘢食真係好正!

    回覆刪除
  7. 其實周圍都有好多沾仔記,不過呢間裝修得最靚,我就鍾意食牛肉雲吞麵啦。

    回覆刪除
  8. 乜沾仔記裝修得咁靚呀

    回覆刪除
  9. 搵日去幫襯下先hehe

    回覆刪除