2008年4月15日 星期二

泗益@赤柱 - 迫爆大排檔


地址 : 赤柱市場道2號
電話 : 2813 0503
消費 : 請見下文
整體評價 : good
 
mar, 08內嚟咗2次,分別叫咗 :

1) 咖央多士 ($7)
-外脆,包腍
-個咖央醬幾清甜,睇鱔稿話+咗好似花椒八角1齊煮,所以有陣唔濃嘅香料味,比起深水埗維x,個人覺得呢個咖央醬有個性d
-其實我喺想叫咖央西多士,但喺叫錯咗,激死

2) 咖央西多士 ($15)
-因為上次食唔到,心心不忿,所以促成我第2次再嚟
-佢個製作同1般西多士唔同,佢會將蛋(唔知仲有無+其他嘢),用人手發到起泡兼挺身,"掹"2塊已夾咗咖央醬嘅方包度,好似塗灰水咁,好得意
-因今次叫時無嘜客,所以等咗10分鐘左近,上枱時好香噴噴,入口就唔太油,唔太甜,你仲會見到麵包之上有層幾厚嘅蛋層,不過嫌中間個咖央醬唔夠多
-要留意西多士要下晝先做
-我同友人都鍾意上圖嘅多士多d,因個麵包烘到外脆,有口感..........有時唔食過/比較過都唔知,自己鍾意食嘅嘢竟然喺無意中咁撞到,而唔喺做晒功課嗰個

3) 細汽水 x 2枝 (@$6) 


後記
1) 店內個環境

2) 鱔稿話佢d咖啡,奶茶,沙嗲,牛豬扒包,魚柳包都掂

3) 每個weekend/假期都會有迫爆現象,而佢哋逢星期2下午休息


點樣去???
1) 用你嘅方式去赤柱大巴士總站

2a) 由樓梯行落嚟.............向左手面行

2b) 或者可以落斜坡..........可以喺樓梯右手面角位搵到...........之後向前行

3) 就會見到呢個的士站回旋處

4) 向前行..........見花檔同生果檔夾住就喺

9 則留言:

  1. 我鍾意食呢間野既撈粗麵呀!

    回覆刪除
  2. 唔多記得喎…好似有龍蝦丸? 不如你下次去過再返黎報道呀!

    回覆刪除
  3. 係呀,行多唔夠十步就見到!

    回覆刪除
  4. 呢個西多真係好好食咁嘅樣喎,好想咬一啖呀!

    回覆刪除
  5. 愛力神巫婆4/15/2008 8:43 下午

    我記得佢入面仲有間冷氣開放既VIP Room 麻!

    回覆刪除
  6. 好耐冇到stanley一遊了, 見到妳的post, 好fresh...

    回覆刪除
  7. 真係好鐘意妳個blog, 由其係港島篇呀, 因為我住在港島, 好多地方就係在我家附近...睇完令我心花怒放... 真開心...
    (Impressed... )
    雙魚怪Klaire

    回覆刪除
  8. Nice to meet you...

    回覆刪除

  9. 睇落好味呀!幾特別!

    回覆刪除