2008年4月14日 星期一

岩浪天扶良日本料理@銅鑼灣 - 上菜太快

地址 : 銅鑼灣軒尼詩道525號恆和鑽石大廈9樓
電話 : 2591 1159
消費 : $127.5/head (ie total $255)
整體評價 : fair 

mar 28, 08,2人來lunch,叫咗 :

1) tempura set
i)前菜 : 大豆芽漬物
-1道惹味不錯的涼菜

ii)頭盤

iii)麵豉湯 : 正常

iv)蒸蛋
-蛋喺滑,但唔知佢用咗咩上湯嚟蒸,入口總喺有種特別味,帶微微酸味,唔多識欣賞

v)主菜
-喺個list度(24款)
10件天婦羅,每款1,不能重複(除非你揀16件嘅tempura set),有本地蝦,瀨尿蝦,沙追魚,紫鬚帶子,鮑魚,茄子,番薯,南瓜,海膽,平魚。但除咗蔬菜類(料靚:)同隻本地蝦(爽中有小鮮)比較出色之外,其他海鮮就無鮮味,size亦太"的骰",無口感。不過個粉漿真喺薄

vi)白飯

vii)甜品 : 哈密瓜
-清甜,但就覺得甜得嚟有d淡口
2) 自選午餐 -自選部份分開3
i)前菜 : 如上

ii)頭盤: 如上

iii)蒸蛋 : 如上

iv)主菜1: fatty tuna rice
-唔記得咗另外個選擇喺咩啦,因為我望落去己鎖定咗呢個
但呢個的確好味,吞拿魚腩刴成蓉,撈埋紫菜條,醬油+wasabi 1齊食,好味
 v)主菜2: tempura cake
-另外仲有2個選擇,淨喺記得有tempura vegetable
-個天婦羅餅內有蝦粒同蔬菜粒,呈厚身個蝦粒就爽同小鮮,但略嫌個粉漿多咗d,但又可以理解,唔喺點將每樣粒狀物體連上,個人對此1

vi)主菜3: 熱烏冬
-1選擇為熱拉麵
-因為上菜速度好快,2個午餐sets1出就喺短時間晒你冷(真喺攞我命因我最怕呢d咁激動嘅做法,1次過嚟晒,好幾樣嘢都喺趁熱食最佳,咁你叫我食邊樣先好jac),所以喺無辦法嘅情況下將呢個擺到最尾食
-個湯底清同有鮮味,烏冬入口亦滑,不過就無煙韌度,絶對可能喺放咗太耐先食有關

vi)甜品 : 哈密瓜
-如上
 

後記
1) 店內個環境

2) 本來1心嚟食鱈場蟹天婦羅丼,但喺原來有2個月番唔到貨……失望

3) 佢哋個lunch set其實有好多種選擇,天婦羅就有成5款左右喇因始終天婦羅喺佢哋耍家之處,之後有sushi set,每個set個份量都好唔細

4) 因為食日本料理經驗唔多,無考慮到2sets差唔時間上晒,尤其個自選午餐有3個小版主菜(都唔喺10分細咋喎),令到本來諗住share嚟食嘅我手足無措

5) 如果ordertake 2,我就唔會揀自選tempura set,改而揀佢個天丼,雖然tempura款式set好晒,但已經有齊有質素嗰d – 2隻本地蝦,2條沙追魚,蔬菜等。另外先食住1set,食到差唔多再叫嗰個自選午餐,因我唔鍾意各自修行咁食飯,1齊食,大家都可以試到各種各樣嘅嘢。咁當然要唔趕時間先得啦 

6) 因為今次喺短時間上齊,所以唯有揀咗食自選天婦羅先,其他嗰d主菜就要犧牲遲d先食,影響最佳美食享受

7) 服務都好好,解釋詳細,又好自覺同你+,反應又快


點樣去???
1) 坐mtr銅鑼灣站............d2出口

2) 轉右..........直行

3) 大廈門口

4 則留言:


  1. 今朝送花行動好辛苦呀!就咁望望啦!笑納呀!

    回覆刪除
  2. 無野架,不過今朝一早見到盆唔知乜花開o左,影完相唔通自己欣賞咩,咁咪周圍送囉!

    回覆刪除
  3. looks yummy
    我可以加你嗎? 你的blog好interesting.

    回覆刪除
  4. 呢間係唔係得天婦羅食ka????

    回覆刪除