2008年4月12日 星期六

華姐清湯腩@天后 - 名不虛傳


地址 : 銅鑼灣天后電氣道 13 號 A 地下
電話 : 2807 0181
消費 : $37/head (ie total $111)
整體評價 : impressed

mar 24, 08, 3人來early dinner,叫咗 :

1) 淨蘿蔔
-好清,真喺食個原味,睇佢連糖都無落,嗰日個蘿蔔比較淡口,無咪味(喺有蘿蔔味),但勝在無渣,亦腍

2) 清湯牛腩河
-無+腩汁
-試咗友人1舊,雖然無嘜膏,但都唔鞋唔"un",好腍
-河粉滑,湯底夠味,唔太濃味

3) 淨清湯崩沙腩
-見有外賣客叫淨崩沙腩,所以照跟
-肉腍,筋膜就帶爽,有口感
-好味

4) 牛肚伊麵
-金錢肚腍中帶爽,反而呢個帶多d牛臊味(呢點我個人就麻麻哋),味道不溫不火,剛剛好
-因見到有食家寫特別叫伊麵,咁我又跟吓,原來真喺好好味,有質感,又有d香口,因為形狀捲曲,索埋d湯,所以好味

5) 淨米粉
- 友人話因為個湯底夠味,所以淨米粉都好味 

6) 淨河粉 


後記
1) 6點鬆少少嚟到,要等位,你話幾多客呀 

2) 見到有對青年男女,坐低好1個時間,但無人幫佢落單,發老4走咗。因為樓面得華哥(睇店內d鱔稿知道,我並唔識佢)同亞姐打點(華姐瞓緊覺),2對手招呼絡繹不絕嘅客人


點樣去???
1) 坐mtr去天后站.............a2出口..........轉右

2) 過前面行

3) 見右手面呢條斑馬線(唔喺前面嗰條)............去對面靠右行(張相有人流嘅方向)

4) 向前行...........望都望到個招牌

9 則留言:

  1. 今次我最想食蘿白,因為呢邊d 蘿白全部都係廢柴,乜味都無!

    回覆刪除
  2. 我就鍾意食大利,大利D牛腩好味D,華姐以前都係大利果邊既人,但唔知乜野原因要自立門戶。

    回覆刪除
  3. SamThe Record Man4/13/2008 6:57 上午

    同九記點比?

    回覆刪除
  4. 生記唔使去,群記無謂去,兩間都唔係好得。
    九記同大利就一定要食,或者去銅鑼板前隔離食崩沙腩河,都唔錯。

    回覆刪除
  5. 好呀! 等你既 comparison! btw,Joanna Wang 我都 rip 左落電話成日聽!

    回覆刪除
  6. http://hk.myblog.yahoo.com/risam_hk/article?mid=3945
    去我個Blog睇相關既介紹啦。

    回覆刪除
  7. SamThe Record Man4/14/2008 3:47 上午

    其實我自已已經被呢兩個身份搞到有少少精神/人格分裂,下次如果你見到我語無論次,請代為報警!

    回覆刪除
  8. 個人覺得大利退歩咗好多,記得幾年前第一次到天后食,嘩!那湯底,牛腩,蘿白,好味到呢……跟住每次去都感到水凖下跌中。早幾星期去,發覺湯淡,牛腩硬,蘿白唔夠腍兼冇腩汁味,敗興而回。更早幾月在灣仔分店食就更差,連提都唔想再提,千萬不要試!

    回覆刪除
  9. 咁又未喎,因為唔知乜料,所以都係覺得大利靠得住的,但家下佢退歩成咁,下次試下華姐比教下。

    回覆刪除