2008年4月26日 星期六

八千代麵坊@soho - 溏心蛋迷人


地址 : 中環安和里8號地下
電話 : 2815 5766
消費 : $89/head (ie total $178)
整體評價 : good

因為見blogdeli prince嘅介紹,好吸引,所以apr 11, 08,2人來食dinner,叫咗 :

1) 枝豆
-style,個人比較鍾意嘅做法,唔會濕漉漉,豆亦算腍,合格


2) 鹽味叉燒拉麵
-有筍,紫菜(比般嘅淡色),溏心蛋1(1/2),叉燒x3,日式魚蛋x 1
-初時唔知己經包咗1隻溏心蛋,仲叫多1,好彩侍應哥哥醒目,同我再確應清楚:咁即喺2隻囉喎,避免咗攻陷我個膽固醇指數,好彩有佢
-湯有陣胡椒味,個人對此1; 叉燒就切得薄咗少少,個麵都不失為有咬口,唔會腍,隻溏心蛋的確為碗麵贏取唔少分, 溏心不在話下,滷得仲帶d甜味,討人
-其實個麵唔太多,好在我嗰日唔肚餓(因漢堡包嗰餐仲未消化完)

3) 牛油帶子
-本來諗住喺原隻燒,清清哋,所以上枱時見到喺成pat燒汁喺面,個心已經沉沉地
-連埋裙邊1齊煮,個燒汁嘅甜味已經蓋咗帶子個味,所以覺得普通

4) 原個南瓜雪糕
-見人哋,可以叫佢12,照跟,咁唔使自己死刮爛刮咁同友人對分
-個南瓜皮雪到咁硬,但切口仍好乾淨俐落,唔知佢用咩嚟cut
-講番雪糕,入口好重奶味,南瓜味少d,但勝在好滑,都好令人回味
 

後記
1) 店內個setting
 
2) 其實個場得2個侍應做樓面,都幾忙吓。同我哋落單嗰個都好醒目,唔單止成功幫我避免重覆order,佢見我哋只叫1個拉麵,即時已經話比2隻碗我,拉麵未嚟,碗仔已到,態度又好,服務滿分

3) 估唔到個場full house,敬請預約。我訂位時,佢喺電話度好客氣咁問我如果人多時有需要介唔介意比人搭枱,可見1斑。到我走嗰時,剛好有人在外面等,免卻與陌生人同枱
 

點樣去???
1) 上中區電梯.........上1段.........見到威靈頓街嘅樓梯

2) 落到地下........轉左行

3) 行到去威靈頓街口..........轉左,對面見到有筷子記

4) 繼續向前行............直至見到蓮香個corner

5) 望上面斜路...........過對面馬路(小心車,都幾密).........去間酒店

6) 喺酒店呢條街入.........向前行

7) 跟住呢個彎轉........向前行多幾步........落樓梯就喺

2 則留言:

  1. Deli Prince Club 美味少爷4/26/2008 5:29 下午

    i like the soft-boilded egg very much. for the ramen, there is still room for improvement. hope it is much better next time.

    回覆刪除
  2. 夜晚都 full house? 好野,上次朋友到訪話拍烏蠅,似呼重有得做!

    回覆刪除